Spray tan..

Söndag igen.. hatar söndagar!!

Så ångestfyllt... men så nödvändig.. blörk!

testade ngt nytt idag, Spray Tan, för att komma undan farliga UV-strålar. Tänkte att jag skulle ge det en chans, brun blev jag, o prickig också! *haha* Men det va ju smidigt o attans så dyrt!
Hoppas prickarna lägger sig, ser ju smutsig ut. Annars får jag väl helt enkelt gå me prickarna.. inte mkt mer me det.

Helgen har varit lugn. I fredags va vi bara hemma och tog det lugnt i soffan, igår sov jag ganska länge sen städade jag, på kvällen bar det hem till föräldrarna i Åhus.
God middag och många skratt!! Älskar min familj..

Usch va jag suger på att skriva blogg nuförtiden.. Har massor att berätta men enligt sekretesslagen får jag helt enkelt knipa igen, men praktiken ger mig många skratt om dagarna! =)

trevlig söndagskväll!

image361

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0