First day in school..

Första dagen på praktiken har varit händelserik och rolig!
Fick berättat för mig om förra veckans "bravader" med husrannsakan, narkotika, snattning, "skottlossning" som vissa av er säkert läst om i Kvällsposten.
Fick varmt välkomnande och det kändes som jag bara varit borta ett par veckor på semester och nu va tillbaka igen =)
För er som inte vet vart jag är, Sånnaskolans högstadie, fritidsgård STINSEN i Åhus.
Idag hade vi utbyte med Fröknegårdsskolan, det var fika, bowling och lekar. Verkligen en nyttig dag för "vår" skola iaf, många som stod med öppen mun och undrade varför vissa av tjejerna bar slöja. Vi hade den här dagen just för att det är mycket rasism och få invandrare i Åhus, speciellt på Sånnaskolan.
Det gick som sagt jättebra!
Sista timmen var det personalmöte, inte alls lika skoj - dock nödvändigt.

Igårkväll när vi gick ut me Abbe fickjag sprängande huvudvärk i halva huvudet, mycket skumt. Imorse när jag vaknade hade det inte gått över, haft ont hela dan.. *suck* Typiskt!
Vilade en stund när jag kom hem, vaknade av att Andreas satt och klappade mig på pannan, alldeles genomsvettig va jag! Stopp i snoken e jag me.. skulle ju bara va det nu när jag äntligen börjat praktisera - ATT JAG BLIR SJUK!?

Imorgon ska jag va på frtidsgården under kvällen, ska bli skoj!
men innan det... DAGS FÖR TANDLÄKAREN! *ops*

Älskling hade köpt en efterlängtad "Soda Streamer" idag, läcker design o smarrigt vatten blev det också.
 

Usch, kan inte denna huvudvärken släppa snart??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0