Födelsedagsgrisen!

Idag fyller jag år!!
Känns inte riktigt så eftersom vi firade mig i söndags. Men dagen har ändå dolt överraskningar!
Sedan jag och mina syskon va små har vi alltid sjungit på morgonen, ätit räksmörgås och druckit varm chokladmjölk med grädde, tända ljus vid frukostbordet etc. idag blev det tråkig fil och musli som vanligt, men så sa min handledare på praktiken att vi skulle iväg och hämta lite kartonger till skolans insamling till Albanien - istället kör hon till byns fik och bjuder på smarrig räksmörgås! Så gulligt av henne..
Många kramar o gratulationer av elever på skolan.
Fina sms & mamma ringde o sjöng!

Jag har fått rosor av honey idag!
image348
Och nu ikväll har han lagat god middag och pysslat om mig, min dag har varit toppen!!

Gick en snabb sväng på stan efter praktiken idag, köpte två lyktor. En till oss själva och en till min handledare som jag ska tacka för tiden hon tagit hand om mig med. Sista dagen på fredag, fyra veckor har redan gått och på måndag börjar jag på ny praktikplats, spännande och pirrigt.

Precis kollat på Grey`s och nu e det dags för Heroes..

Idag tänker jag på dej lillen, nya tag nu!! Du fixar det!

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

grattis på födelsedagen!!!!! hoppas din dag varit lika underbar som den verkar och att du nujuter av de fina presenterna du fick!!!!
PUSS!!

2007-10-25 @ 00:03:57
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Mia

Grattis vännen i efterskott... Har gått och tänkt hela veckan att gölöm inte att gratta Anna på onsdag och så gjorde jag det... Sorry vännen, hoppas du hade en fin dag... Kramar

2007-10-25 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0