"Hata Göteborg"

Tiden flyger förbi och det finns inte mycket tid/ork att sätta sig här för att blogga..
Det går bra på skolan/fritidsgården, önskar mer action men sån e ju jag! ;-)

Imorgon ska vi ha tjejgruppen med oss in till Kristianstad på bio, det ska bli mysigt, längesedan jag var på bio och det visas dessutom en film som verkar bra.
"Hata Göteborg"
image333

På fredag ska jag till veterinären me Abbe o kolla så hans infektion försvunnit. Undra om de ska "lugna" honom igen eller de bara ska kolla ytligt?
Efter det blir det att handla, städa och duka inför lördagen.
Ska ju ha kalas för mig då! =)
Familjerna kommer på lite mat o fika, ska bli så mysigt! Undra om jag varit snäll så jag får paket?
SJÄLVKLART!! Jag är alltid snäll! Eller...?

Fått fler erbjudande/förfrågningar om min konst är till salu, så roligt! Ska förhoppningsvis snart hem till S nya lägenhet och råda henne om färger etc, få lite inspiration till vad jag ska måla just till henne.
Det är en utmaning jag verkligen älskar, att måla något med känsla för just den personen, vad jag tror skulle passa osv. Svårt men roligt! Uppskattas det sedan på köpet - är jag gladare än ngn annan!! =)

Idag har jag och älskling beslutat att vi ska spendera hela nästa helg åt vårt hem. Det blir en utflykt till IKEA för att inhandla databord/skrivbord, lite möblering, och det mest underbara av allt (tycker jag) är att vi ska slänga MASSA SKIT när vi ändå har släp! Förråd tömmas, garderober, lådor, skåp ska rensas o ja.. all SKIT som bara finns men aldrig nyttjas.
En befrielse..

"Igår hade jag och mitt hjärta en speciell stund tillsammans som jag är så lycklig över..
Hela dan har magen pirrat och om o om igen har han funnits i mina tankar!
Lever med en guldklimp till kille, han är mer för mig än vad ord kan beskriva!"
*Älskar dej*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0