Hur gör man då?

Idag vill jag plocka av huvudet o lämna det hemma, inte för att det jobbar mycket utan för att det värker! Inte alls roligt när man precis börjat praktisera o ngt ska krångla me en.. *buhu*

Drömmer om mycket på "BlueBox", så läckra grejer!
Om "Bror den Store" kollar detta inlägg så e detta ett hett tips till dej som kanske skulle vilja ge lillsis ngt den 24/10?? *moahaha*
   
Det e en börs, o det finns massa fina i olika motiv och färger, alltså på
www.bluebox.se
(ifall du glömmer..hihi)

Snart ska jag till tandläkaren... undra om mina gaddar mår bra? *hoppas hoppas*
Känner mig lite pessimist idag så det skulle absolut inte förvåna mig om jag får ett trist besked om att plocka ut visdomständerna, borra för andra gången i mitt liv eller hm.. att hela munnen håller på att ruttna pga rökning?!?

*suck*

Varför har jag ont i HALVA huvudet? Bättre än hela men ändå.. skrämmer upp mig själv o måste nog snart hitta på ngt innan jag börjar leta på nätet hur hjärntumör visar sig! *ååå*
 
Stackars mig...

Är orolig för min Abbe me, han är inte sig lik. Skakar hela tiden, vill inte direkt busa och leka. Möter vi andra hundar brukar han dra o vilja hälsa på ALLA, likaväl döda ting... Nu drar han åt motsatt håll, morrar ibland o bryr sig inte om nån annan.. Det e hemskt när de inte kan berätta var de har ont eller hur de mår.. Vill stoppa in honom innanför jackan o bära med honom hela dan, nära mig..


Kommentarer
Postat av: scottentotten

Stackars dig! Det är hemskt med huvudvärk! Jag tror det är oro för Albert som sitter där o värker.
I måndags kände inte jag heller igen Albert, han ville inte leka. Han ville sitta i knäet o kramas så det gjorde vi osså sjöng jag alla visor jag kommer ihåg för honom. Han satt upp o sov i min famn. Det var kanske för att slippa från oljudet.
Hoppas det blir bättre snart.
Kram

2007-10-02 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0