Innan frosten..

...va det igårkväll. Nu får man minsann fram me skrapan o börja skrapa bilrutan - om man ägen en bil vill säga! =/

Hade en underbar kväll igår, jag och min Albert. Älskar mina ensamstunder då jag får pyssla med det jag vill, lyssna på min musiko göra allt i min alldeles egna lilla ordning.
Det va ändring på vardagsrummet som stod på "schemat" så jag korkade upp min mini vinflaska med J.P Chenet och satte igång.

Resultatet kommer här:

image322
**Gardintyget**

image323  image324
**ljus såklart**

image325
**kuddarna**

image326
**Liteljus till..**

image327    image328 image330
Halvtaskiga mobilbilder men va gör man? Man tager vad man haver...

Det e så mysigt när man sen vaknar upp o ska in o kolla till sin fina ordning o ens käre man har varit på hockeymatch kvällen innan, gissa om hemmalaget vann??


image331
äkta kärlek??

Nä, nu väntar tvätten, ikväll e det fest!
Det kommer bli så lyckat!! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla fint du handlat till erat hem, jättesnyggt!
Hurra för KIK, dom é bäst!

2007-10-14 @ 21:27:25
Postat av: Anna

Jag niger o tackar!!

2007-10-16 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0