VILKEN helg!!

Mmm, helgen började inte alls som planerat..
 
Var ledig i fredags för att åka till Näsum med Albert, återkoll efter sista kuren mot hans knas-hals. Han fick lugnande som förra gången vilket känns sådär.. han kräktes och vinglade - min lille sötis..
Som väntat såg det inte bra ut i halsen, tvärtom, bara värre ungefär. Så de beslöt att akut operera honom, lät honom va sövd och jag fick säga hejdå och lämna Näsum utan honom..
Jag hade planerat dagen steg för steg men allt kom i rubbning nu. Tyckte det var för långt att köra hela vägen tillbaka till Kristianstad för 3 timmar så jag åkte till EKO i Fjälkinge och handlade lite till kalaset jag skulle ha på lördagen, dagen efter. Åt en korv med mos och tiden gick ganska snabbt.
När jag hämta mitt lilla hjärta hade han fått vakna till liv och operationen hade gått som planerat, allt var bra!
*LÄTTAD* Men usch va jag tyckte synd om honom.. *snyft*

Nu skulle han bara äta flytande, såsom velling och möjligtvis glass..
Andreas fixade och vi körde hem för att påbörja en alldeles för sen städning, matlagning till kalaset, dukning etc. Framåt 22 tiden kände jag att jag höll på att svimma så trött jag var.. pyton mådde jag och tog en dusch, han knappt komma ur duschen innan helvetet slog till - MAGSJUKA!! *blöööö*
Natten var hemsk, kalaset blev inställt och stackars Andreas fick springa som en jojo och fixa allt till mig och Albert som låg i sängen som två döda sillar.
På lördagen fick jag feber och fy, allt kändes botten, hemska helg.
Hade längtat så efter att både min familj+ min morfar och Andreas föräldrar skulle komma och att VI äntligen skulle få bjuda på lite gott, jag gjorde servettringar och donade men så.. ja..
Det blev iaf bättre framåt kvällen och i morse sov vi ut lääänge.
Idag blev det kalas *JIPPI* Halvmöra och slitna ordnade vi till det som behövdes, energin va inte på topp som jag hade tänkt men det blev lyckat!! Fick sååå fina saker, LYCKLIGA JAG!!

Igårkväll blev jag tröstad av min älskling inför kvällens kalla promenad med Albert, fram tar han min present och jag trodde knappt mina ögon!!!!

image337 image334
Het man är när man är sjuk!!! KOLLA IN vilken fin o go jacka jag har då!!
TACK älskling!! Sååå nöjd.. =)

Jag fick också:
image338
min favoritblomma - GERBERA!
image347
En amaryllis!
image340image341
image342
Lovely MARIMEKKO grejer- necessärer, väska, strumpor! *mmm*
image343
Kökshanddukar!
image344
Ekbokhyllor!! Så nice!
Ska bara olja innan användning, annars hade jag redan fyllt det såklart!

image345image346

Målarfärg och dukar!! =)
Jag fick pengar och fina kort också.. blev ett lyckat kalas trots att helgen började så hemskt..
Slutet gott allting gott!

Ååå tack mina goa familjer som kom på mitt kalas idag!
Ni e underbara!
*KRAM*



Kommentarer
Postat av: Mirja

Vilken fin jacka gumman...:)Grattis i efterskott

2007-10-22 @ 12:34:08
Postat av: Anna

Tackar! Det e inte i efterskott, förskott snarare.. fyller på onsdag - 24:e.

2007-10-22 @ 16:51:54
Postat av: Mirja

aaaaaaaaaaa.....:) du vet jag e lite väck....

2007-10-23 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0