Another sunday..

Söndag igen, helgen går så snabbt... FÖR snabbt..

I fredags va vi hemma hos mina föräldrar och åt middag, såå gott va det! Vi fick en rolig fördrink innan middagen, piggelindrink! 
image307
image308

I lördags skulle EB komma hit men ångrade sig så jag dök ner i soffan me filt o tända ljus, film o kel me Abbe *mys*  
   

Idag har vi hälsat på Andreas föräldrar, efter det va det hockey för Andreas och jag va på riktigt målar-humör, vilket jag allt som oftast är! *hihi*
Resultatet för dagens målande..:
image312

Nu har vi kollat på "ensam mamma söker" O det e snart dags för sängen, imorgon e det praktik som gäller!! =)


*natti natt*

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

Du måste skriva vad som var i den roliga drinkarna mer än en isglass =) för glassen såg jag.... Puss

2007-10-01 @ 14:29:13
Postat av: Ida

Hejsan! En sådan underbart söt vovve du/ni har! Undra bara vad det är för sort? Jack R?

2007-10-02 @ 15:56:15
Postat av: Anna

Japp, det stämmer, en JR!! Tackar tackar! =) Han e underbar..

2007-10-03 @ 22:20:32
Postat av: Ida

En liten fråga till om er hund. Lågställd,släthårig? Köpt av en kennel eller? Vi börjar bli lite sugna på att skaffa en JR. Dock är det ett stort beslut som man ska överväga noga. Men det är allt roligt att få titta på lite "ögongodis" som din Albert!!

2007-10-04 @ 19:41:28
Postat av: Anna

Hej Ida! Du får fråga så mkt du vill! =) Han är en högställd korthårig JR! Det är väldigt olika vad de blir, hans mamma är strävhårig o hans pappa vet jag inte men inte som mamman eller han själv. Vi köpte honom av en väldigt oseriös kennel som jag INTE rekommenderar, pratat med en del andra som köpt hund på samma ställe som varit missnöjda med kennel/avlare, om du ger mig e-mailadress kan jag skicka o skriva mer om mina erfarenheter osv så ni förhoppningsvis får tips innan ert köp!? Mvh Anna

2007-10-06 @ 01:30:53
Postat av: Ida

Hejsan igen! Ja jätte gärna! Adressen min ser du i rutan. Det jag tvekar på är om man har tiden som krävs för en hund:)

2007-10-06 @ 17:42:02
Postat av: Anna

Ida... kanske jag snurrig eller blind men ser ingen adress till dej.. =/

2007-10-07 @ 12:23:35
Postat av: Anonym

haha...näh det är nog jag som är lite snurrig. [email protected] :)

2007-10-07 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0