Eviga måndag..

Helgen går snabbare än veckan, ändå bara flyger veckorna iväg, skrämmande.. Iaf - måndag idag!
 
Helgen har varit bra, det blev inflyttningsfest i lördags, härlig lägenhet! Det är något visst med att va nr 1 i ett boende, hela huset nybyggt, ingen som rört sig samma rundor som man själv ska göra i sin lägenhet, ingen annan som suttit o gnidit in toaringen osv.. *ulk* Perfekt lägenhet iaf, gillade fönsterkarmarna.. breeeda i sten. Lite kuddar o ljus där, en typiskt läs o myshörna. Jag som älskar o kolla på folk hade suttit där så fort jag fått en stund över och bara granskat människor från den höjden!
iaf.. storebror kom in och festa med oss, han har varit hemma och hälsat på i helgen. Det blev GRAND och jag va glad att jag hade bror o älskling där för vilket trååk ställe.. som alltid! Träffade lite skoj folk iaf, gamla kompisar sen skolan osv. Dessutom sjöng ett ex till mig - Emil, men sen sist jag skulle hälsa på honom o ge en kram och blev nersprungen av en flock hungriga gam-brudar o blev puttad till marken- så nöjde jag mig med att lyssna på musiken han framförde.
Vi gick hem tidigare o lagade mat i vanlig ordning, annars klarar man inte dagen efter.
Hade mina lovely skor på mig jag fått av Andreas mamma, jag bara älskar dem och känner mig så fin i dem!




Jag hade den här skjortklänningen till som jag fyndat på JC för 25kr!! Skrämmande billigt.. hur kan man låta bli? Hade ett brunt skärp i midjan också vilket Andreas tyckte var förskräckligt fult men jag följde min kvinnliga intuition och det kändes bra! Bror tyckte det var skitroligt att se mig i klackar, eftersom jag aldrig varit speciellt flickig som liten och först nu börjat uppskatta kvinnliga kläder på mig själv (annars bara varit fint på andra) - så bjöd han hela kvällen! Det tackar man inte nej till.. jag kan sova i klackar om det innebär att han flyttar in hit och bjuder på allt i vardagen också?! hehe.. nää..
Fyndade ett par surfar-shorts också på JC, ett par Frank Dandy som kostat 599:- betalade jag alltså 25:- för, supersköna att bara gå hemma i..


Satt och provade på att "morpha"  igår, jag skrattade så jag grät, Andreas gick förbi i mellanåt och bara skakade på huvudet, undrade om jag inte skulle gå o lägga mig o vila lite.. verkade trött!! haha! men kolla in det här, första bilden är den jag använde för att sväva ut med resten är... ja, se själva!
   
"Vanlig", som bebis, som asiat, som gammal!
Alltså.. jag  tycker de är så äckliga!! Men samtidigt så sjukt roliga så jag kan inte sluta skratta åt detta!! =)
Jag passar ju varken som bebis eller gammal, kan jag få stanna i denna åldern tills jag dör? Hemska tanke..

Linnèa: Varför får du så vackra bilder och jag sådana här skräckexempel? Beror det på utgångsbilden? *moahaha*

Nu kom lillebror.. kanske skriver sen!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

hahah bebisbilden var läskigare än självaste Chucky! jag föreslår adoption! ;)

2007-09-17 @ 16:27:32
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Anna

mm.. det e skrämmande.. usch, man blir rädd för att skaffa barn! *haha* Kan ju hoppas att barnet(n) får mest av Andreas.. =)

2007-09-17 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0