Hili.. nu har "hon" gjort det igen!

Så var det dags att utmärka det klumpigaste jag gjort denna dagen, ändå har jag bara hunnit halvvägs!

Ligger där på soffan och känner hur ögonlocken börjar ramla, Albert hoppar o vill ut. Tar tag i saken, måste ju ändå gå inom affären och köpa ngt litet att äta till lunch, slår två flugor i en smäll!
Med mysbrallor, nikeskor, håret i en svans och kepsen på, blek utan smink ger jag mig ut med Albert i koppel. Fastnar ngn sten under skon o jag skrapar av den mot asfalten, går vidare. Binder Albert utanför affären (där jag tidigare beskrivit att Albert la en bladda på trappen - samma affär) Där jobbar en kille som smilar extra när jag kommer, skojjat med Andreas o sagt att han e nog kär i mig! Han är utländsk, haltar o kan knappt röra sin högra sida, pratar bara engelska. Iaf, tar min paj i frysboxen och går mot kassan. Väl där frågar den här killen
-"Do U speak english?"
Jag svarar att det gör jag, vidare fråga..
-"Do U live alone or with your family?"
Jag svarar -"I live with by boyfriend and my dog"
Hans ansiktsuttryck blev lite dystert och så halvlägger han sig på disken och kommer med sitt ansikte FÖR nära mitt o säger "Oh, I wanted to be you friend, in a special way.. my plans did`nt work"
Jag ryggar o svarar självsäkert "TO BAD!" vänder sedan på klacken och går ut ur affären, halvt stolt att jag blivit raggad på när jag är mitt fula jag, vadå att han e halvt invalid?..ah, va fan, ragg e väl ragg, eller? Any way...
När vi är hemma igen tar jag kopplet av albert och först då märker jag att min högra sko är högre än min vänstra på ngt sätt... kollar ner o ser att jag dragit med mig halva skogen hem.. men hur fan.... tar av skon o ser, VÄRLDENS STÖRSTA hundbajs!!!!! som dragit åt sig blad, grenar, sten osv. Tjusigt Anna, mallig fick du va för ett par minuter. Tänk att jag gått där inne i affären och sen lämnat affären med att stolt vända på "klacken" med orden "TO BAD!" i min mun...!! Alltså, "stenen" jag "skrapade av" INNAN jag gick in i affären - satt kvar i bajset, också en bekräftelse på att jag faktiskt trampat i det INNAN jag kom in i affären..

Krävs mig till detta, inget jag rekommenderar att prova hemma!

=) So long...

image286


Kommentarer
Postat av: Linda Hili

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Jag bara väntade på det =)
Jag kan inte säga mer än att jag är så STOLT över dig =)
puss puss

2007-09-20 @ 15:12:42
Postat av: scottentotten

HAHAHAHAHA...dagens bästa!Men Anna kan jag inte få gå med in i den affären o kolla när ni möts, fast helst utan hundbajs.
Jag lider med dig mitt i allt skratt.
Jag satt på "fina" salongen en gång bland en massa fiiiiina damer och det stank som f.n och jag tänkte det var ju hemskt vad permanentvätskan luktar illa alla skruvade på sig av obehag. Till sist frågade jag frissan om dom verkligen skulle ha en så hemsk doft på sina preparat varefter hon bröt ihop fullständigt och pekade på mina fötter. Jag har aldrig varit där efter det, tror du dom saknar mig?

2007-09-20 @ 21:31:26
Postat av: Anna

Scottentotten: Ja, det tror jag de gör! *hahaha* Tur att jag inte är ensam med mina bravader! Skönt att jag har dej..på andra vis också såklart! hihi, kram

2007-09-20 @ 22:17:23
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0