Hundträff i parken!!

Tänka sig, Beccas Roffe och min Abbe funkade ihop mot alla odds. Två Jack Russell Terriers i ungefär samma ålder o hanar båda men de hade jätteskoj o va helt slut när de skildes åt. Abbe e verkligen den dominanta typen o bestämmer nog över Roffe me trots att han e äldst.. Skoj o träffa Becca me, vi e lite i samma sits ang LIAn nu. På tal om det, LINA! du hade rätt, det gäller fyra veckor för mig, inte åtta... det e lite komplicerat men det e det som gäller - FYRA veckor.

Veckan har mest kretsat runt min lille Abbe, han behöver uppmärksamhet nu när han varit själv hemma i två veckor om dagarna. Tur han har sin "farmor o farfar" som räddar honom i mellanåt.. =)
De kom o hälsade på idag, fick tillbaka mina skor omklackade så jag ska va fin ikväll på invigningen vi ska till. Andreas kompis öppnar en restaurang här i kristianstad och ikväll är det smygpremiär, mingel med champagne o smått o gott. Ska bli trevligt! Innan vi ska dit ska vi titta bort hos Sebbe & Emma, ska bli sminkad o allt, inte fel o vän me en make-up artist!! *hihi* hon e så go Emma, skrattar så fort jag träffar henne, så lika men ändå så otroligt olika. Lika värderingar i livet, har alltid något att prata om. Härligt med sådana människor!

Har ni tänkt på det talesättet att "gränsen mellan att hata och älska är hårfin"?? jag tycker personligen att HATA är ett så starkt ord så jag skulle mer vilja säga att den man älskar är den man kan bli mest arg/frustrerad/sårad på/av. hur kan en människa man älskar så högt göra en så OTROLIGT arg och ledsen? Antagligen för att denna personen betyder mycket och det den säger/gör tar man åt sig extra pga det. Hade det varit en person man inte bryr sig om hade orden/sättet inte bitit på en, eller är det så? Hm...

nu ska vi snart iväg men jag skriver kanske imorgon igen, ska inte säga för mycket nu, har en tendens att låta det gå veckor mellan gångerna här har jag märkt...

Trevlig helg alla!!

¨    
Pysslat om honom lite i soffan me filt osv... sött va? Me love..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för din otroligt söta kommentar=) Ja han charmar sin mamma med till tusen;) När han ler så smälter hela hjärtat av kärlek, vet inte hur det ska gå när han växer upp men jag får lära mig att säga nej trots hans charm! Önskar dig en trevlig helg, kramis!

2007-09-07 @ 21:23:00
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Lilla_Fröken

Mmmääääääähhhh, detta är inget nytt inlägg!!!

2007-09-10 @ 12:04:11
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0