I`m a thief..

Precis varit ute och busat..
Skäms närstan för att berätta vad jag gjort!! Tjatat om en spegel såå länge, det e sant - VI HAR INGEN HELSPEGEL!! Det e verkligen katastrof.. O nu undrar ni varför jag tjatar om en spegel o inte köper den själv, den frågan tycker jag ni ska spara och slå upp CSNs nr på eniro, FRÅGA DEM SNÅLA!!
Anyway... så gick jag morgonrundan med Abbe och upptäcker på vår gata att där står en continer, grovsopor.. Nu kanske ni kan lista ut resten? En perfekt spegel där!! *wiiee* Gick in och lämnade abbe, på me kepsen, knäppte jackan ända upp och smög ut, tittade mig omkring och stal spegeln! Är jag en tjuv nu? Den hade ju faktiskt blivit slängd..?!
För fem minuter sen kom en lastbil och hämtade continern.. attans - jag som skulle rensa i förrådet! Då slipper jag ju det. =)

Abbe verkar relativt pigg idag, skakar mycket o fryser annars e han kelen som vanligt..

Ni som känner mig vet att jag har en förmåga att låta flabben glappa, får väl erkänna att den gör det- ibland lite väl ofta.. I princip varje dag är jag en klump och ställer till det på ett eller annat vis, det e liksom lite min grej.
Igår klassar jag den här händelsen som den värsta för gårdagen:
Jag har precis kommit ut från veterinären och ska sätta Abbe i bilen då en man kommer fram och säger "åh, du har en "redig" bil iaf!" Jag trodde det va ett skämt eftersom jag hade lånat moffes bil som ser ut som en ärta och har en hastighetsmätare som endast visar till 180km/h, vilket betyder att när man kör i 120km/h känns det som bilen ska falla i tusen bitar. Så jag svarade "Haha, jo, jag har lånat den av min morfar så jaa.. personligen tycker jag det e en förbannat seg o slö bil!" Han tittade förvånat på mig och jag log lite stelt tillbaka. Satte mig bakom ratten och backar ut från parkeringen när jag upptäcker att de har en likadan bil!!!!!!!!!!!!!!!
*min vanliga tur*

Aja, inget förvånar mig längre!
För det mesta gillar jag den jag är, trots klumpighet och en käft som går för ofta!

Längtar till fredag när vi ska hem till mina föräldrar och ha en helkväll med god mat och många skratt!
Saknar dem...

image304

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

HAHAHAHAHAHA... Jag gillade din bil story... Som när jag satt på min LIA intervju och skulle vara lite kaxig och klanka ner på eslöv då jag för stunden var jävligt trött på eslöv. Jag fällde typ komentarer som, Dit åker man inte utan ett ärende. Åker inte det i onödan mm mm... Då säger en av mina handledare rätt ut... Jaha, jag bor i ESLÖV. OJ tänkte jag och släta ut det genom att säga att jag faktiskt inte vatt i HELA eslöv... Så pinsamt... jaja... sådana är vi bara

2007-09-27 @ 17:37:03
Postat av: Anna

HAHAHAHA! o du säger att JAG e klumpig?? Du ligger inte långt efter snäckan.. =)

2007-09-27 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0