Klen..? Jag?...näää

Vaknade med träningsvärk längs hela min högra sida o min högra arm.. Mycket konstigt tyckte jag. Kom sen på VARFÖR! Jo..håll i er nu - Jag kastade pinnar med Albert i parken igår!!!!!
Beror det på att det är en ovanlig rörelse eller beror det på att jag helt lagt gymmet åt sidan? Håller jag på att falla ihop i benskörhet o förtvining om ett par år?
Funderat mycket på det där, hur jag skulle kunna få in träning i mitt liv? Finns liksom inte på världskartan just nu.
När? Var? För vilka pengar? För vilken ORK? Nä.. går inte. Det som ska vara lika självklart i livet som att äta...
Jag som tycker att jag går mina rundor med Abbe och är nöjd med det, vet egentligen om att jag behöver mer.
Jag skulle inte orka att träna så som jag har det nu, när hela dagen går åt att pendla och gå i skolan, tiden jag får hemma är värdefull för mig och hade jag då stressat vidare för att träna hade jag aldrig fått ro om jag känner mig själv rätt. Dessutom hade jag fått lida av dåligt samvete över att jag inte umgåts me min lilla familj så som jag vill..
Finner inte en utväg heller när detta ska ordna upp sig, när man slutat skolan får man förhoppningsvis jobb som tar upp tid och ork, sen vill man skaffa barn som VERKLIGEN kommer ta upp tid och ork.
Aja... nog om det.. Den tiden, den...inte sorgen men den.. ja, DÅ!!

Idag är det FREEEDAG!! Lovely..
Först e det tvättid kl 13 idag, sen måste jag till apoteket en sväng. Vill rensa garderoben också.. E ju klar med de kompletteringar jag skulle göra så jag kan ägna mig åt annat idag.
Lugn kväll ikväll, antagligen blir det middag hemma hos Andreas föräldrar, sen ska vi hyra film och gotta framför den. Imorgon blir det nog inflyttningsfest om allt går som planerat men det vet man aldrig i vårt umgänge.

Njaa.. lite Crimetime på Discovery nu kanske?

image255


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag hade det likadant förra veckan, spelade fotboll i en halvtimme med kidsen och hade träningsvärk i TRE dagar!! Helt sjukt borde börja träna men när har inte tid!! Hoppas allt e bra med dej! Många kramar

2007-09-14 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0