Lucky me!

Har som ni ser fått min blogg uppfräschad ikväll av goà Johannah
www.ztarla.webblogg.se
Stort TACK till dej som hjälpte mig med min FD tråkiga blogg!!

Tycker det är trist att mina smaklökar verka lagt sig i ide.. smakar nada och ingenting!
Så sugen på olika saker, men det smakar inget.. *böl*

Ikväll är det EFTERLYST, JIPPII!! Och Heroes - JIPPII!!

Imorgon är det fredag, också JIPPI men det händer inte mycket den här helgen.. Måste ju ta det lugnt med tanke på min "lilla" mage och alla tabletter, känner mig som en narkoman..*nää inte riktigt*

Okej gott folk, ha en mysig torsdagskväll!!

image291

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin din blogg blev!!! Johanna är så duktig och snäll=)

2007-09-21 @ 07:40:46
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0