*Nothing To Write Here*

Har min lillebror här, nästan varje måndag. Tycker om att pyssla om honom och få honom att trivas hos syrran. Han verkar tycka det e skönt att komma hit, titta på film på stora tv:n, ligga i vår breda soffa och äta vår mat. Det är något han alltid tyckt sen han var liten - allt JAG har vill HAN ha. maten på min tallrik är alltid godare än det som ligger på hans tallrik! Drickan i mitt glas är alltid godare än det som är upphällt i hans glas.. =)

Visst är det en underbar känsla att kunna hjälpa/stötta ens nära och kära? Självklart jobbigt att de har dåliga dagar och jag önskar dem allt gott men känslan av att vara behövd och få stötta tillbaka känns bra. Jag som alltid blir stöttad när mina dåliga stunder dyker upp och vinden blåser hårdare, vill kunna ge det tillbaka och det får/kan jag..

Ååå, nu ringde Lizette o pojkarna! va mysigt, de kommer till kristianstad o ville ta en fika! *jippi* Längesedan jag träffade dem! Hon har tvillingsöner, Hampus & Hannes, gudomliga dem också!

Nä men då kanske man får ta o hoppa in i duschen då, slas-hasen jag kan ju inte visa mig offentligt såhär!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0