Nyfriselerad!

Albert har blivit kass igen, på annat vis. Knutor från bakbenet fram till nacken, röda svullna knutor! *va e nu detta?* Han kan ju inte direkt berätta vad som är fel, om han har ont eller så.. Blir väl vet. igen, BILLIGT!

har klippt o färgat idag, blev jättenöjd! en tjej som va elev och tog halva priset, fast det kändes som ordinarie när hon sa beloppet.. *jajks* Vill man va fin får man lida pin!
Lovat bild här så, here it comes:
image301
image302
Alltså, behållt längderna, klippt lugg o toppar, ljusa och svarta slingor från öra till öra genom luggen. Mörk botten och ngn sorts färg som gör att det ska glänsa mer! Det ni! =)
Ser lite grå o trött ut.. det e jag me.. Bläää

Bingen tidigt ikväll?
Efter De Desperata naturligtvis...

*orolig "mamma" till Abbe*

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

Hej,
Det blev verkligen super snyggt... Du ska vara Så nöjd. Jag tror att du passar i alla hårtyper...
Så avis...
Puss

2007-09-25 @ 22:16:41
Postat av: Lilla_Fröken

wow, jag gillar att du vågar experimentera med håret, det är KUL!!! du passar oxå fint i de frisyrer jag sett..:) PUSS

2007-09-25 @ 22:58:32
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Mirja

SNYGGING.......

2007-09-26 @ 08:42:19
Postat av: Anna

Va ni e goa tjejer!! Jo, det känns faktiskt bra! frisörskan sa också "Helt grymt va du passar i lugg!!" hehe.. Who is Tha WOMAAAN?? =) Puss på er

2007-09-26 @ 09:13:15
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0