Så drar det igång!!

O då va det torsdag igen, oj va veckorna går! Ikväll är det favoritprogrammet på tv - EFTERLYST!
Nu startar alla serier igen och det e UNDERBART! Nästa vecka blir det mycket ar jag och Andreas kommit underfund med,
TISDAG
Desperate Houswives


ONSDAG
Grey`s Anatomy


TORSDAG
Efterlyst


Vet inte riktigt hur vi ska få ihop det nu när Heroes har startat också, den serien e ju också grym! tur man har inspelningsbar DVD..
LÄNGTAR!! =)

Igår blev det, tro det eller ej, en del pluggande och det känns toppen. Ska fortsätta nu och försöka få det klart. Hade varit skönt o känna att man åstakommit ngt den här slappa veckan..
Vaknade till superfint väder så jag funderar på långrunda me Abbe efter lunch, kallt men vackert, friskt och skönt!

På fredag kommer storebror hem en sväng, ska bli mysigt o träffa honom! Vi går nog ut och tar en öl eller två.

Hade fått en kommentar från en ny tjej idag, gick in på hennes sida och hittade en liten text jag tyckte mycket om och den lånar jag lite idag, hoppas hon tycker det e okej, för den passade mig perfekt - så som jag tycker liksom:

"Den som slår,har oxå blivit slagen..
Att fly från sitt ansvar ,är att fly från sig själv...
Bättre att försökt & misslyckats,än att inte försöka..."

Några kloka ord såhär en torsdags förmiddag, hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv klart !
Ha en bra dag i solen :)

2007-09-13 @ 10:51:30
URL: http://www.barahonsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0