Saturday

Var hos veterinären igår med Abbe, troligtvis kvalster i nosen. Fick medicin och hjälper inte den måste han bli sövd så de kan titta ner i hals osv. Ev operera bort hans mandlar. Han var svullen och röd men det kunde tydligen lika gärna bero på all hosta o nysningar. Jag tycker han har blivit sämre och tror inte riktigt på det där med kvalster.. inte så som han mår nu..

Igår lagade jag helstekt fläskfilè och klyftpotatis m. sallad osv till mig och älskling. Det blev smarrigt, sen tog vi Abbe i kopplet och gick till Videomix för att hyra nya BECK, vi älskar BECK-filmerna, sett alla! Lite godis också förståss *mumma*

Mår dåligt i mellanåt av medicinerna, får fruktansvärd huvudvärk och mår illa, så jag hoppa i säng innan Andreas, både jag och Abbe behövde vila. Känner mig ganska utvilad idag men huvudet värker ändå..

Fick underbara rosor av Andreas mamma igår
image293
Jag tycker så mycket om att ha nya fräscha blommor till helgen!!

Nu ska vi strax vidare, skriver nog ikväll igen när jag sitter här ensam.. *böööl*

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

åå hoppas han blir bra snrat igen lille abe. så hemskt när djuren mår dåligt för de kan ju inte säga vad som är fel eller om de har ont. man känner sig så hjälplös..:/ PUSS

2007-09-22 @ 12:19:54
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0