Some pictures

Kvällen igår bjöd först på grill med min honey sen resterande kväll tillsammans med vänner.
 Hälsade på våra vänner Anna & Krille o deras lilla Tyra.
Anna och jag lärde känna varandra för längesedan när vi bodde grannar, då vi var singlar o livet såg annorlunda ut. Anna träffade Krille och jag flyttade tillbaka till Åhus, kontakten försvann en aning.
Sen träffade jag Andreas som visar sig jobba tillsammans med Annas Krille, nu ses vi igen, när livet verkligen ser annorlunda ut! På ett positivt vis.. De har en liten dotter på 1,5 år som är världens solstråle!!
image294
Hon är så underbar! Pratar för fullt, man fattar hälften men vad gör det? Andreas - som kallas för "Dogge" av alla utom mig i princip - gillar hon skarpt!
"Ogge, Ogge, Ogge!!" säger hon. Gulle hon!
Ska pussas me honom, lägga pussel och visa alla sina saker, härligt o se!
kan man hjälpa att man längtar ännu mer när hon sitter me snuttefilt & napp och tittar på "Emil i lönneberga" i Andreas famn? *åååå*

Har inte mycket att skriva idag så jag bjuder på lite bilder istället!
image295
*mmmm*
image296
marimekko såklart! =)
image297
Fortfarande vackra!
image298

image299
Blå himmel idag!!
image300
Abbe håller mig sällskap på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0