Stackars han..

Då var det igång igen med Alberts hals.. Han får knappt luft imellanåt.. stackars min lille Babbeli-bopp-bibb!
varit vaken i omgångar i natt när "attackerna" kommer, kippar o kippar efter andan. Jag får sitta upp så han får luta sig på mig när han vilar, han vill inte ligga ner för halsen är så svullen så då kommer ingen luft in. Han ser ut som ett litet barn som vägrar att somna men behöver inget annat. Sitter o sover, så fort ögonlocken faller ihop öppnar han dem med ett ryck igen. Skakar som ett asplöv och ligger för lågt i temp..
Folk tittar förbryllat när vi försöker gå ut på promenad, undrar om jag fattat att han e sjuk.. Deras blickar ser ut att säga så iaf.
Fått tid kl 13 idag hos veterinären, vågar inte chansa o vänta till måndag.
Pencillin på honom också skulle jag tro, han o jag, sjuklingarna!
Aja, bara han blir frisk!





Kommentarer
Postat av: Mercan... den blatte

Du... vad fint har din blogg blivit!!!!
fresh och lätt att lässa med den här vit bakgrund.
Ha en trevlig helg och hoppas att din lilla hund mår bättre, stakars...
kram o puss

2007-09-22 @ 08:37:23
URL: http://mercedesdesuecia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0