Tråkiga dag...

Idag är en sån blörk-dag som inte borde få finnas.. Började igår med illamående, ingen speciell lust att göra ngt alls osv. Drömde hela natten massa konstiga drömmar som är svåra att släppa när man vaknar... Nyser och känner mig konstig i halsen. Fysiska besvär kan jag ta men jag verkligen HATAR att känna mig nere, det är en rysare.. Sen jag vaknade har det regnat, det verkar inte ta slut heller, jag vill ha gummistövlar så jag kan ut och trampa i gyttja o hoppa i vattenpölar och bli alldeles blöt i ansiktet!!!!!!!! *suck*
Jag gillar att man slipper känna ångest över att man sitter inne en fin dag, idag får man titta på film och bara gotta sig.

I fredags var det invigning av LaCucina som Andreas vän äger. Det var trevligt, klackar o champagne o goa vänner! Eftersom restaurangen inte hade öppet första kvällen utan det var bara mingel sprang vi inom McDonald`s på vägen hem till oss där vi umgicks lite till.

Igår var det fotboll, verkligen svårt att missa! Killarna skulle sitta här så jag flydde fältet, hängde med föräldrarna till deras husvagn i Tobisvik. Längesedan jag umgicks med dem.. Blir ju så när alla är uppe i sitt, jobb, skola osv.
Vi grillade och åt så gott! Godis o film o massa prat som vanligt!
På söndagen skulle allt monteras ner eftersom säsongen snart är över. De har ju golv och hela skiten i det där förtältet så det tog lite tid. Jag gjorde lunch i vagnen när mamma och pappa påtade där ute, plötsligt skriker mamma till och hoppar upp på släpet vi hade med oss och pappa bara skrattar. Vi hade små inkräktare under plankorna som håller golvet. Tog kort:





Fick inget kort på musen som sprang där, hihi! Jag skulle plocka ut dem så mamma kunde komma in i tältet igen, gick ju inte så som jag ville så jag gav upp och tog upp dem i handen, jag tror vid det tillfället fick mamma ett slaganfall o pep "Vad gör du unge?" Även om hon tyckte de va så himla äckliga osv hade hon ändå ett och annat o säga om HUR och VAR jag skulle placera dem, det kunde ju va mamma o bebis så de skulle bli släppta tillsammans, haha, hon för go! Jag sprang efter henne med ett sånt "rack" med elektricitet som man dödar myggor med, fast det va spindlar jag gav stötar o dödade.. hemska mig!

Det var tomt utan min Andreas o vår Abbe så jag plockade upp både Wille o kinja i sängen när jag skulle sova, de e så goa!





På vägen hem somnade de som små bebisar, gulligull!

Nu e det nog dags för mig att göra lite nytta.. plugga? njaaa...städa?...njaaaee.. Suck, MÅSTE!!
hajhaj

 

Kommentarer
Postat av: Mercan... den blatte

Du...du mår inte så bra, fysisk menar jag, det är inte konstig att du känner dig lite nere.
Kom igen!!! Jag vet att du tycker om MARIMEKO, det fins gummistövlar MArimeko!!!! leta efter dem och njuta!! de är säkert dyra, men... vi lever kanske bara en gång.
kram o ta hand om dig.

2007-09-11 @ 08:05:50
URL: http://mercedesdesuecia.blogspot.com
Postat av: Emma

javisst blev bloggen fin hihi!
det är en tjej som heter johannah som fixar bloggarna till oss, www.ztarla.webblogg.se gå in där och säg till henne så fixar hon det till dig med hon älskar att hålla på med bloggdesign =)
ja det är verkligen en ära att få vara tärna, längtar jättemycket =)
kram på dig!

2007-09-11 @ 17:15:28
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Svartskallen

Hallååååå bruden!!!Allt bra med dig förutom dessa tråkiga magproblem.Själv knallar det uppåt och ibland väldig neråt men men that´s life.Eller som Jugge skulle ha sagt life is a bitch.Såg att du hade skrivit på first Class om några böcker.Var en tjej som heter Lisa som köpte böcker av mig i söndag ifrån Tomelilla är det samma kanske?MYCKET dåligt att inte höra av sig till dig om det var så.Nej nu rinner näsan min dags att snyta sig....Kram the black bitch

2007-09-12 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0