37 dagar kvar!!!!!

Dagen har gått även idag.. ibland e det segt, man e aldrig nöjd! När jag jobbat/pluggat mycket vill man bara va hemma, när jag nu gått hemma en vecka o pluggat vill jag göra något annat. Det händer faktiskt att jag sover för att jag tycker det e tråkigt.. inte alls bra, vet hur jag funkar.

Tycker det är så tragiskt med den här 30åriga mannen som hittats i kanalen. Iofs skönt för anhöriga och hans vänner att få ett "slut". Det måste tära fruktansvärt på en när någon nära är försvunnen och man inte vet vad som hänt. Som man kan läsa mellan raderna verkar det vara en olyckshändelse, att inget brott ligger bakom. Det känns bra tycker jag.. eller bra o bra. På något sätt bättre än om något avsiktligt ligger bakom mannens död.. Det känns så skrämmande för att det är så nära.. Min ena bror är i samma ålder o kanske jag rent av vem vem han är? Precis som jag ibland är hade han varit ute och roat sig, men kom aldrig hem.. hamnade där i vattnet av någon anledning. 
Hur kanske vi aldrig får veta..
Sänder mina tankar till 30-åringens familj och vänner..
image733

För övrigt har jag idag pluggat, varit på bibblan, solat, lagat mat, cyklat o promenerat me Abbe m.m
Kortfattat och bra! Ögonen börjar blir trötta nu.. *zzz*
Varför e Seinfeldt så sent på måndagar? Annars kollar vi alltid på det innan vi släcker tv o lampa..
Imorgon e det DH (Desperate Housewives) LOVELY!!

Natti på er..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Anna! :) Ja fy vad hemskt med mannen i kanalen. Staffan "känner" han.. Läskigt när sånt händer. Tänk att leva i 30 år så dör man av att man antagligen är så full så man trillar i kanalen! Nu ska vi ut i solen här, men ser ut som det blåser massa.. Hum! Ha en bra dag! Kram

2008-04-22 @ 10:47:52
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0