A lovely day!!

Dagen har varit underbar!!
Det märktes att det var längesedan jag och mamma gjorde något tillsammans, min trut går I ETT!! *hihi*
Babblar på som om vi inte setts på ett år eller två.. kan inte hjälpas!
Vi åkte först till IKEA för att byta min symaskin som inte funkat sen jag fick den, men så vet jag fler som har samma maskin o samma problem så jag valde att ta pengarna tillbaka istället. Sen en dag när jag e rik ska jag köpa en lite bättre maskin, bättre kvalitet.
Vi skulle egentligen inte gå där så mkt men jag o mamma e riktiga fan av IKEA så det blev en tur o lite smått plock iaf. Detta e en del av det jag fick me mig i vagnen, glömde kuddarna, varsen ny kudde till mig o älskling blev det också. En kudde som e gjord för dem som sover mycket på mage - MEE!!

image720

Sen bar det av mot Svågertorp. Stoff o stil som vi längtat efter blev lite av en besvikelse. Jag blev alldeles förvirrad där inne, trodde jag skulle ha massor med mig hem därifrån men det blev inget alls.. Jag tror man måste veta sen innan vad man ska sy för att hitta rätt i den affären. Nu visste vi inte vart vi skulle gå.. Fast där fanns ju mycket sött! Hundkläder som va jättegulliga å MASSOR till baby och barn. Åh va jag längtar tills jag ska sy till en liten plutt! =)

Vi va på ILVA också! I fell in love!!
Där ska vi ju köpa våra nya möbler när vi skaffar hus, ABSOLUT!! Jag ville ha ALLT!
Ska visa en del jag e sugen på i ett senare inlägg för nu ska jag umgås me mina killar, saknat dem idag!

TACK MAMMI för en härlig dag tillsammans me dig!
Mår alltid så bra efter att jag fått tillbringa tid med dig.. Älskar dig!!
PUSS
image721

Kommentarer
Postat av: Mamma till världens sötaste flicka.

Min lilla prinsessa, jag blir så varm i kroppen av allt du skriver. Dina bilder (kanske inte dem jag är med på) och dina söta ord om allt och alla som står dej nära. Hade du skrivit en bok hade jag haft den på mitt sängbord, läst den lite då och då, Är det någon som kan göra mej glad och få mej att skratta så är det min gumma. Jag kan hålla med dej att det var längesedan vi hade en mamma-dotter dag, och jag njöt varenda sekund synd bara att tiden går så fort.
Men vi tar en ny snart igen, eller hur gumman. Hälsa till min goa svärson och lille Abbe !!! PUSS PUSS

2008-04-20 @ 17:31:33
Postat av: Anna

..så sött mammi!! =)

2008-04-20 @ 18:50:11
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0