Blodhundar på köttmarknad

Man kan ju nästan tro att jag e beroende av att blogga, har riktigt känt av att det inte går att blogga! Kanske va det därför jag ville så gärna..?

Hade en superkväll i lördags!! Anna som fyllde år bjöd på utsökt middag på LaCucina, tre rätters jättegod middag, champagne o vin, kändes lyxigt o lovely!! =)
Efter det gav vi oss av till Grand, även där hade vi jätteskoj! Träffade en hel del skumma människor.. ibland undrar man faktiskt.. ja.. på om de ska gå lösa sådär ute i samhället. En tjej som va så otrolig störig, först tyckte jag synd om henne men sen tyckte jag bara hon va pantad o dum som höll på som hon gjorde. Dök en av oss tjejer när vi dansade o bara beordrade henne "säg att du känner mig nu, jag har ingen annan o va me!", sen börjar hon rundan runt och tar i hand o presenterar sig som vän till tjejen hon "känner"- som hon i själva verket inte gör. Alla foto vi tog- skulle hon va me på, allt vi pratade om - va hon där o lyssnade på, dansade nån "kläng-dans" me (PÅ)oss o va så otroligt i vägen, hon hittade på nån historia me o undrade om vi kunde slå nån kille som varit dum mot henne - FÖR TRE ÅR SEN!, så till slut frågade jag igen vem det va hon kände av oss o när hon började peka på den stackars utsatta sa jag "Du, jag vet att du inte känner nån av oss, jag tycker du ska lämna oss i fred nu!" Så hon körde nån dum ursäkt o försvann i vimmlet..

Dagen efter ser jag att hon även fastnat på en av grands bilder med oss...
Mystisk... o obehaglig...

Hon va inte ensam om o va obehaglig.. Ibland funderar jag på det där när jag e ute o dOnsar.. va fan är det frågan om??? Snacka om hungriga blodhundar på köttmarknad!!
Äckliga, fulla, svettiga, andra hands sorterade människor!!!!!!!!! (inte alla, ABSOLUT INTE ALLA!!!) men väldigt många.. tar sig friheter när de dricker, går fram o rör vid en, säger saker så man skulle vilja framkalla en kaskad av kräk rätt i fejjan på dem, hur vågar de bara komma med sådana förslag? Hur kan de bara röra vid nån utan att fråga först o sen tro att man ska uppskatta det?? Nä, fy baljan vilket folk det finns. Utan att låta alldeles för invandrarfientlig så är det faktiskt så att dessa killar oftast inte kommer från Sverige.. sorgligt nog, det gör inte det inte lättare att tycka om dem så som de beter sig..
En kille kom fram o frågade var jag bor, jag frågade vad han hade med det att göra, då förklarar han att han bara förstår engelska, så jag säger meningen på engelska.. då säger han :"eehh... i`m from Dubai!"
????? JAHA???? dra...
Iaf, nu när jag fått det ur mig så kommer här en bild på sötnötterna Malena & Emma
image653

image654 image655 image656
Den underbara middagen!
image657
Födelsedagsbarnet!!
 image658
Hela gänget!
image659
Jag o Malena
image660

image661
Grand`s toa..
image662

image663
Några tack i gästboken!


Har varit lite kass de senaste dagarna, men idag känns det bättre. Får se hur dagen blir, börjat dagen med ProViva o gröt, jag måste va dunderförsiktig med min mage.. så ja, det e den som krånglar IGEN!! *suck*

TACK IGEN ANNA FÖR EN JÄTTETREVLIG KVÄLL, o alla ni andra tjejer me! =))

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hej, Är allt bra idag? :)

Missa inte alla tävlingar i min blogg :)

2008-04-01 @ 11:55:11
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Fia

haha, vilken pajas, hur kan man bara sjunka så lågt att göra en sån sak? jag har ingen att va med? jisses...

2008-04-01 @ 13:00:55
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: Hmm

Schysst att hänga ut någon så på nätet.

2008-04-01 @ 14:08:07
Postat av: Linnea

eeehhh seriöst så fattar jag inte vad du menade med din kommentar? försagt mig? jag menade att de som jobbar i denna branschen borde akta lite vad de säger eftersom de borde vara vana att människor de träffar kanske har saker eller vart med om saker de inte har en aning om och därför behöver man inte vräka ur sig vad som helst innan man vet.
och vadå arg? du tror alltid man ska bli arg på dina kommentarer haha!

2008-04-01 @ 16:18:09
Postat av: Anna

Till hmm: SCHYSST o bete sig som hon gjorde!?! not.. hon får skylla sig själv..

Linnea: Njae.. inte alltid arg för mina kommentarer men ofta när du och jag pratar om tatoo, piercing, krokar etc så blir du lätt stött av mina åsikter o låter mig inte alltid ha dem utan att tydligt säga emot. Jag tycker absolut du får tycka som du vill, men jag måste också få tycka som jag vill! Men du vännen.. vi vet ju båda om det så vi släpper det tycker jag, eller? Kraam

2008-04-01 @ 17:29:54
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Linnéa

haha blir jag stött? nej det blir jag inte , folk får tycka vad de vill men när jag tycker info är felaktig säger jag ifrån, that's it. jag fattade inte vad du menade med kommentaren eftersom den käneds otydlig.

2008-04-01 @ 23:44:42
Postat av: Fia

Hittade klänningen men inte min storlek! grr....

2008-04-02 @ 07:29:32
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: Anna

Linnea tjejen.. hur kan en åsikt va felaktig, det e inte INFO, det e ÅSIKT o den har jag rätt att ha! THAT`S IT från mig me. Jag tycker mig märka på dig att du blir lätt "upprörd" (eller vad jag ska kalla det för att du inte ska säga emot) när vi disskuterar ämnet. Saken är att du så gärna vill förmedla att man få tycka som man vill, du då, men jag som tycker annorlunda då? får inte JAG tycka som jag vill? aja.. skiter i detta nu, tycker bara det e trams. Som jag skrev innan så tycker vi vad vi tycker o det e inget som ska ändras på det inte, kram igen

2008-04-02 @ 17:26:30
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: emlisch

ser att ja inte e den enda med en mage som inte vill hänga med. ISch..mår inte magen bra så mår inte människan bra ju. har kört stenhårt med proviva sedan magen började krångla, o som tur e så verkar de hjälpa :) hoppas du har en trevlig helg.

2008-04-05 @ 22:43:22
URL: http://emlisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0