bloggarlusten..? HALLÅÅÅ?

Ibland bara försvinner den... bloggarlusten alltså. Kanske är det för att jag inte hittat på ngt sådär överdrivet roligt att berätta om men iaf..

Det har varit en bra dag idag!
Började med sovmorgon, sen satte jag igång o pluggade. Kom en bra bit faktiskt, nöjd över mig själv!
Sen vilade jag en stund.. o Abbe me såklart, allt matte gör ska han göra =)
*underbara han*
image763
Sen ringde jag o kollade om S o barnen ville äta glass på stan men de va redan uppbokade, likaså E så jag gjorde mig iordning o gick upp på stan själv. Ville komma ut o se lite människor.. Vet att jag får smått panik annars när jag bara sitter inne när solen skiner ute.
Väl i stan fyndade jag, en megasöt kjol för endast 79:-
 
En klänning för endast 99:-

(Ser ut som svart mönster men det e brunt)
Leggins till klänningen(bruna) och en tröja som passar färgerna till kjolen

Mycket nöjd!
Behöver ett par nya vita skor me.. hm.. vanliga vita tygskor typ.. det finns det ju faktiskt gott om så det ska jag ordna.

Träffade S o en av hennes knoddar, sååå söt e hon! Skulle vinka till mig men peeekade istället, aja, jag fattar liksom ändå, hon menade *vink vink* för jag fattar bebisspråket, sådeså!
Träffade andra roliga människor me som jag inte träffat på lääänge så det drog ut på tiden lite extra i stan. När jag kom hem gick jag me Abbe en långrunda, varken han eller jag vill gå in.. solen e så härlig!
Massa dofter ute också, sommardofter! dem som man bara tar för givet i augusti när man e lite trött på värmen.

Nu lagar jag lax! Kokta färskpotatis med skalet kvar, lax i ugnen med kryddor, dill, färska champinjoner etc. *slickar mig runt munnen*


Glömt o visa er korten på hur jag såg ut i håret när jag kom hem från frissa
image764
image766image765
image767

Jaha, om man skulle...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej loppan... snygg du blev i håret... du passar så bra i lugg. Hur går det med ditt arbete? Vårt går så seeegt och det ska vara inne om typ 2 veckor...PANIK... Ha det bäst! Puss

2008-04-28 @ 20:37:56
Postat av: schyllan

vad snygg du är :-)

2008-04-28 @ 20:51:41
Postat av: Anna

Hili: Antar att du det e du eftersom det bara e DU som kallar mig LOPPAN!! =) *gulligt* Mitt arbete går åt skogen.. men det får bli vad det blir.. du vet, skolan e bara så SLUT för mig!! *suck* Tack, jag gillar också min lugg!! =) Kraaaam

Schyllan: Åh, thanks!! =) E det storasyster eller lillasyster schyllan? Kul att du läser vem av er det nu e! Kraaam

2008-04-28 @ 21:01:21
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är juh sån jag med har, plattången alltså :) Visst e d bra:) Ang bloggskrivandet, lusten, ja jag håller med...ibland finns den inte där!! Hoppas jobbet går bra imorgon!! En massa kramar//johanna

2008-04-28 @ 21:11:46
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: josephine

Fan vad snygg du är då!! *avis* jag tappar allt mitt hår nu när jag ammar..ganska ledsen över det faktiskt!
Visst är jag duktig på "scrapping" ;) som sagt så är det VÄLDIGT kul! nu skriks det igen..bye

2008-04-28 @ 21:33:03
URL: http://www.shooot.blogg.se
Postat av: schyllan

hihi det är stora schyllan :-) jag brukar kolla läget vad du har för dig hihi kul tycker jag! Puss

2008-04-29 @ 07:59:34
Postat av: miian

åhh vad fin du är i håret,härlig varm färg!!!
var har du gjort det?
Supersnyggt när det är plattat,så bra inköp du gjort!
kram

2008-04-29 @ 11:14:36
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: linda

heej!
nej det ær mina førældrars vovvar som fått en valp, min bror richard ska ha den..
kram!

2008-04-29 @ 14:37:49
URL: http://jacob0052.blogg.se
Postat av: Amelie

jättefin frissa!

2008-04-29 @ 20:12:17
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Mamma till världens sötaste flicka.

Du blev så jättefin gumman!! Puss på dej!

2008-05-05 @ 10:45:15
Postat av: Anna

TACK allihopa!!! =) Det värmer..

2008-05-05 @ 10:49:30
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0