done!!

Ännu en dag fylld med "måsten"... fast ganska skoj måsten .. iaf innan man börjat men nu när man är klar är det otroligt skönt att jag e färdig för det står mig upp i halsen.
Smörgåstårta + fransk chokladtårta har jag bakat idag, jag har även städat och åkt en liten tripp med Andreas och hans mamma för att kolla på ett hus vi sett på hemnet.

Just nu spelar grannen TOKhögt, ska det nu bli en sån där natt igen?

Det e så konstigt, varken jag eller Andraes har sovit riktigt gott denna veckan.. Svårt att somna.. Vaknar o snurrar.. dessutom får jag sådana illamåendeattacker så jag ÖÖÖRRK va jag hatar dem. Min mage som spelar mig ett spratt.. dessutom e huvudvärken kvar o snoret verkar trivas i mina gångar.
Åååh va jag klagar, känner mig grinig!

Ser fram emot imorgon, min familj kommer hit inklusive min morfar, Andreas föräldrar kommer också. Föräldrarna ses ju bara när någon av mig eller Andraes fyller år så det blir skoj!
Känns så längesedan vi träffade min familj så det ska bli såå mysigt!
image705
Synd att storebror inte e hemma bara, du saknas BROREN!!! Så du vet!

(verkar som grannen lyssnar på de nyaste skivorna - just nu spelas MACCARENA! hrm.. )

Nähepp.. då kanske man ska ta en dusch o sen gosa ner sig i soffan, om min grabb kan sluta kolla på hockey nångång?!? Han kom för en stund sen o berättade att det e förlängning.. hur kul e det? Inte alls faktiskt..



Myspace Icons

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

duuu, du får kommentera ALLA mina inlägg för jag tycker det är roooooligt :) Nu ska vi oxå se film, vilken ska ni se? kram

2008-04-11 @ 22:31:23
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: josephine

Ha ha ha..nej, det är det fan inte! Det är mycket man vill..;)
DU har väl aldrig någonsin varit i närheten av mullig/tjock/kraftig??!! trams!
Det är förresten nåt fel på dina foton, tror jag, det går ju inte att klicka på dem. kram

2008-04-13 @ 12:34:48
URL: http://www.shooot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0