En dag på jobbet

Idag har jag jobbat på utredningshemmet, det har gått jättebra!
Inte direkt menat att allt varit lugnt utan att jag fann mig i rollen ganska snabbt, o det känns såklart bra!
Dagen började med väckning+frukost, sen morgonmöte där ungdomarna tittar på nyheterna tillsammans och sedan berättar vad som står på deras scheman. Idag hade de film + filmrecension. Vi tjejer kollade på Moulin Rouge, den va jättebra! aldrig sett den innan.. (jag vet... efter!!)
Vi har haft en del tråkigheter med fasthållning o så men det goda överväger det dåliga. I eftermiddag var vi på utflykt på Hovdala slott. inte så värst mkt att se tycker jag. Dessutom hängde regnet över oss, vi hann precis till bilarna innan himlen öppnade sig o regnet öste ner!

Missade tåget hem.. tråååkigt, satt o väntade 40 min på nästa tåg.
Nu är jag hemma och vi har hunnit äta dagens mål, oxköttbiffar med MASSA sallad. Det va sååå gott!

Ikväll e det barnmorskorna igen, fler som ska glotta på det?
Åå på tal om program, DH igår va ju så jäkla bra!! Jag älskar den serien.. Stör mig ibland på Susan, WHY kan hon inte släppa saker ibland? Störigt envis.. Jag vill att Gabrielle & Carlos ska va tillsammans.. så tråk-politikern kan dra dit pepparn växer!!
Kul att jag precis gjorde en quiz vem av de desperata jag var mest lik, får svar: SUSAN!?! What?

Nu ska jag traska en runda med min lovely Albert!

Hajhaj

image710
Tittar TV o myser
image711


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0