Förbannat också..

.. andra dagen in i kuren säger magen "NÄÄÄÄÄHÄÄÄÄ du Anna!!!"
Vaknar av illamående.. inte lite heller, fick nästan springa rundan med Albert för att hinna hem o dyka toan.. nä, ve o fasa!! Så nu får jag snällt lyda och ta mig en tallrik gröt av rågflingor. Skulle ju må bra också, det var en regel innan jag startade eftersom jag har så mkt problem med min dumma mage. Typiskt!
Jag ska fortsätta ersätta några mål med drinkarna men jag får nog låta magen ha NÅGOT att jobba på.

Tonight is the night I`ve been waiting for...
DESPERATE HOUSEWIVES
image708

Så lovely!! 21:00 på Kanal 5!
Fast jag ska kolla in förra avsnittet som går i repris timmen innan så allt e färskt i minnet, moahaha!!

Nu e det gröt o kaffe
Ha en fin dag!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick hoppa in lite extra inne på linje 2, saknas en maskin så vi gör lite grejjor för hand..=) men det går bra... skulle bara varit där en vecka först men nu har tre veckor gått så vi får se hur mycket det blir... Allt bra med dig? Kram

2008-04-15 @ 10:21:27
URL: http://www.saraj85.blogg.se
Postat av: camilla

usch ja, jag mådde inte heller bra av cambridge... blir för lite i mage.. :(

Min kur går bra hittils.. nere på -4,5 snart!!!
Kramkram

2008-04-18 @ 12:17:04
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0