Friday

Jag älskar fredagar!!
Även om man jobbar eller går i skolan så går det lättare bara för att man vet att det e fredag. Två lediga dagar framför sig då andra också e lediga! E man lediga ensam e det inte lika skoj alltid..

Gick upp tidigt o gick me Albert, kokte kaffe o läste tidningen i soffan sen skulle vi väcka Andreas men han ville sova mer så... vi sov mer, hihi. Mysigt! Han gick upp innan mig o stacka o handlade, han ska överraska mig ikväll me middag..mums! Nyttig middag betonar han.. spännande!
Jag gick inte upp förän halv tolv... sjusovare, fast det va skönt att sova ut.

Ska snart till moffe me mamma. Kommer alltså stöta på ett hinder... moffe som alltid bjuder på gott o hembakt.. ååå...attans.. (Jag kan banta, jag är inte rädd... jag kan banta jag är inte rädd!)

Imorgon är min o mammis efterlängtade "mamma-dotter-dag".
Vi hade det me jämna mellanrum när jag bodde hemma men så har det blivit lite glesare, både mamma och jag har fått mer att göra om dagarna och ja... man växer ju upp liksom.
Men så imorgon, detta har vi bestämt i typ en månad! *hihi* Jag längtar... =)
Vi ska till malmö.. Bland annat gå på Stoff & Stil. Det e sygrejer, mönster, textiler etc. KUUUULIGT!!

image717

Ha en underbar helg alla!!




Kommentarer
Postat av: miian

myspys med mamadotterdag =)
imorgon ska vi ha familjedag hos mamma för hon fyller år,åhh man uppskattar sina föräldrar mer och mer ju äldre man blir!
'hur går de med dieten?jobbigt?
Hoppas ni får en underbar helg!!!många kramar från söders höjder!

2008-04-18 @ 15:54:04
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad ni var lika, du o mamma :) Ha så mysgit i Malmö..Aldrig fel att gå på en tripp där nere! Ät gottit i kväll! ;) KRAM från oss..

2008-04-18 @ 16:41:24
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: camilla

säger som johanna: ni var VÄLDIGT lika!!! :-) Ha en bra kväll!

2008-04-18 @ 20:18:52
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0