Gooday everyone!

En alldeles ny torsdag idag!
Me allt va det innebär.. Det viktigaste är... *trumvirvel*
HUSVISNING!!!
Sååå spännande! Måste också bege mig bort till ABK o hämta en "tag" så jag kan komma in o ut i soprummet.
De där nymoderniteterna.. =)

I ett par veckorna nu ringer det i vår telefon 05:29 sådär vartannan morgon. Det gick mig på nerverna till slut för det har hänt en period innan (som löstes), numret kommer upp men det e ingen där. Vi började misstänka att det var ett larm eller en fax som va inställd på vårt nr o just det klockslaget. Ingen tok i världen sitter väl o ringer lilla fam.Nilsson kl 05:29 om mornarna!(?)
Fick till slut tag på dem o de skulle försöka fixa det som va fel, men de förstod inte VAD! Lokalen va ju tom vid den tiden.. Anyway.. Häromdagen ringde ägaren/chefen o berättade att direkt hade tagit tag i problemet och hade nu larmkillen hos sig. De hade som vi misstänkt vårt nr kopplat till larmet!! Han bad om ursäkt o vi la på. Men han fick nog ÅGREN för han ringde igår igen o berättade att han ville skicka blomcheckar för besväret, hihi, det tyckte jag va gulligt! O det va ju perfekt, jag gillar att ha färska blommor här hemma.

Nä, nu ska jag plocka lite här hemma o ta mig en kopp rykande hett kaffe!
Doftar ljuvligt!
image712  image713


Kommentarer
Postat av: emelie

vad roligt att ni ska titta på hus gumman...blev lite nyfiken var bara!! puss

2008-04-17 @ 13:01:28
Postat av: Anna

Emelie: hihi, ja, det e spännande!! Det hålls hemligt lite till.. får se först vad vi tycker.. ;) Kram (lovar att berätta senare)

2008-04-17 @ 13:25:12
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Sofie

Haj gumman! Jodå, jag bloggar också! :) lite när jag hinner iallafall! ;) kul, nu har man ännu en blogg att spana in!" ;) Hur är allt med dig? Jag mår fint..förutom den där tentan imorgon..;( ha det fint! kram kram

2008-04-17 @ 13:59:49
URL: http://bortsuddad.blogg.se
Postat av: Sandra med Cornelia och Neo

Don´t forget to fill me in honey..! Väntar på ett sms eller samtal ikväll, bara så du vet! Kram

2008-04-17 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0