Husprövning

Sitter nu i svärföräldrarnas hus, ska passa det och deras hund i helgen.. mysigt o känna på hur det är att bo i hus igen! Har ju vuxit upp i hus o så men jag och älskling har ju aldrig bott i hus ihop, vilket vi är väldigt sugna på.. =)
Längtar efter egen tvättstuga, haha, låter ju sjukt att man kan längta efter det men det hade varit så skönt att kunna tvätta när det behövs och inte behöva vänta i all evighet på att det blir ens tid nere i källaren dit man får konka på all sin tunga tvätt, nä - HISSA (Gert fylking) egen tvättstuga!! =) Därmed också DISSA tvättstuga i hyreshusen...

Albert mår också toppen av att få springa av sig i trädgården tillsammans med Scott, de lever loppan här nu. Albert satt nästan o sov för en stund sen av ren utmattning, men så kom Scott upp i min famn och DÄR gick gränsen!!! Alberts matte=Alberts EGEN matte, han vaknade snabbare än snabbt!
Ska passa på att ha lite pälsvård med Scott, Albert har ju knappt nån päls att sköta så jag ska borsta o dona, det tycker jag e kul!!

Haft en bra dag på praktiken, haft lite gympa me ungdomarna på förmiddagen, sen lunch o efter det åkte vi med en ungdom till Åhus och åt glass i hamnen *mums*  Vilka goda smaker det finns i år, jag åt två kulor, en sitting bull (som va enastående) o en kula marängswizz (eller hur det stavas) SÅÅÅ GOTT!!
Har fått en ny kille på hemmet nu, ibland skulle man vilja... hrmrm&%/(#% berätta ett o annat för honom! Alltså, om han bara varit mindre nonchalant.. försöker med ALLT! Mutor, hot, skräms (eller han tror det iaf) etc.. aja, vi ska nog få grepp om honom också... i hope so!

Ikväll e det ju favvo-programmet - dam dadadada DAM, dadada DAM (Rederiet..?) Nä.. Syftade på Efterlyst men det blev nåt annat, iaf.. hehe

Nu stimmar två vovvar under fötterna på mig, ska nog slänga ut dem en stund i trädgården!
Ha en bra kväll!!

image671
Scott
image672
Albert

Kommentarer
Postat av: josephine

Hej. Ja, den tanten är det(verbal) krut i!! Hon var helt tårögd och rörd av att träffa sitt första barnbarnsbarn. :) Ha en skön helg! Kram J

2008-04-04 @ 19:31:57
URL: http://www.shooot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0