Idag så..

...som jag misstänkt nu de senaste dagarna har jag nog lyckats dra på mig nån sort bihålsinflammation eller liknande UTAN att va snorig.. mycket mysko. Har haft ständig skallebank, ont i örat o kindtänderna på samma sida som ömma örat. Idag vaknade jag med huvudvärk IGEN o snorig för en gångs skull o rosslig i halsen. Hade varit jäkligt förträffligt om det (snoret) hade velat komma ut så det känns inte så tråkigt att va snorig idag ändå..haha!
Snorunge e vad jag e.. nä, nog om detta!

Jobbar kväll idag, det e skoj det me, annorlunda.. Ungdomarna har inte lika mycket att hitta på som på dagarna utan det e mer fri-tid (inte fritid för det har dem ingen) för dem om kvällarna. Det brukar bli TV-tittande, va i gympahallen o bolla lite, telefontid kvällsmat etc. Lite småmysigt!
Jag har varit o hämtat ut ett par skor till en tjej som ska på begravning, sorgligt... men hon va nog gladare att hon fick köpa nya skor för ändamålet o slog på med högklackat o rosetter...*hrm*
Snälla jag hämtade dem på min fritid så personalen skulle slippa köra från Hlm, jag e snäll jag... ;)

Känns tomt i kylskåpet så det blev gröt av rågflingor till frukost, nyttigt o gott! Fast sylten till kanske jag skulle hoppat över? ops! Funderar på om jag hinner handla innan jobb idag? Beror på när jag får låna bil..
blööö ...för tidigt för att tänka..
Nu ska jag dricka mitt kaffe o glotta lite på Tv en stund o snusa in mig i min snarkande-hunds-lurviga-nacke... oj va lååångt det blev!! =)

Va rädda om er o varandra!!

image685

Kommentarer
Postat av: camilla

hejhej! ja de fungerar på samma sätt. Med herbalife har man två mellanmål och ett kvällsmål med GI mat. Sen ska man dricka 2liter vatten/dag.

Jag personligen tycker mer om herbalifes dryckre. Den tropiska är underbart god :) Man blandar dessutom med mjölk så det blir som en milkshake. mums! hihi

min mamma höll hälften av det hon gick ner med cambridge, men som johanna skrev (tror ja de va?) så måste man äta rätt o röra på sig efteråt ju! Det är det som är viktigt för att behålla vikten.

Jag ska börja imorgon, egentligen idag men hade ingen mjölk hemma så därför :)

kramis

2008-04-08 @ 11:46:09
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Johanna

Om Anna är sjuk, varför ska Anna jobba ikväll dåe?? Vila vila vila, ja det tycker jag du ska göra! En toppad idé tyckte jag det va som du skrev, rasta hunden och Olivia hehe... Vi får la se om det kanske blir av ngn gång.. :) Kraaam o krya på!

2008-04-08 @ 13:47:51
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Amelie

Tack för kommentaren, alltid roligt me lite nya läsare =) Puerto rico var jag i januari, har du varit där förr? Där e jättemysigt!! Kram på dig

2008-04-08 @ 15:12:13
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: miian

krya på deeeeeej!!!

2008-04-08 @ 16:55:18
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: camilla

hm... är det du som går/gick den dä utb. som behandlingsass?? Skrev till dig på FL.. eller det kanske inte är du? hehe Fick för mig det bara...?

Nu är det inte länge tilsl dieten börjar..hur känns det? äter du en massa gott nu eller? hehe

2008-04-08 @ 22:36:30
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: miian

inge skoj att va krasslig :(
DRYGT!!!!
Usch ja våra grannar e verkligen hemska....dom skriker verkligen som om nån hugger ihjäl dom...första gången blev jag livrädd och var på väg att dra upp och rädda henne....men nej då...dom bara låter så...4 på natten 9 på dagen 15 på eftermiddan 22 på kvällen,alltid!!
suck!
kram på dej

2008-04-09 @ 20:30:48
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0