Jorå

Jag är fortfarande bosatt i hus! =) Varit en mysig dag.. Andreas tog ledigt så vi har varit hemma och donat hela dagen. Fick besök av S en stund idag o bokade lite grill imorgon med han o hans E.. som faktiskt också e MIN, visst E?? Hehe..

All tvätt e tvättad, effektiv e jag. Andreas tycker jag klär i tvättstugan.. hrm... undra varför? Hans dåliga komplimanger är sådana.. "Du är så duktig på att tvätta så det e bäst att du gör det!" "Mmm, Anna du lagar sååå god mat! Du måste ALLTID laga maten!" haha.. tror han att jag ska gå på den? Samtidigt e jag av naturen en människa som tycker om att pyssla om och passa upp lite sådär. Speciellt när nån e trött, sjuk eller så, kanske tycker om känslan av att vara behövd? gör inte alla det? Så många gånger får jag skylla mig själv...

Jag är så kär i min Andreas, ibland bara kittlar det till i kroppen o jag känner i hela mig att jag vill vara med honom alltid! En känsla som jag aldrig upplevt förr som jag nu känner med Andreas är trygghet, inte vilken trygghet som  helst... jag kan vissa dagar vara nere o känna att allt e bara botten men så fort jag ser Andreas o kramar om honom försvinner den känslan på en hundradels sekund o allt tråkigt e glömt. Han låter mig inte vara ledsen ensam, alltid finns han där och tröstar mig.. håller om mig o får mig att lova att väcka honom om natten ifall jag behöver honom.. vad det än gäller! Aldrig har jag skrattat som jag gör med mitt hjärta.. i snart två år har jag skrattat VARJE dag med honom, vi skrattar väldigt mycket... o det e så härligt! Jag har alltid önskat mig en man som jag kan vara mig själv med (trots min sjuka humor) o så träffar jag e man som ser mig o till råga på allt - LIKA SJUK HUMOR.. haha.. nästan iaf... mmm... suck.. *ler* Jag älskar min Andreas... o varje dag tillsammans med honom!!

Sussa sött

image673

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag vet ju av erfarenhet att "dogge" är en riktigt bra kille så jag hoppas att ingenting kommer i vägen för er två! Det verkar som att ni har det riktigt bra ihop. Ta tillvara på all er tid, respektera varandra och framförallt (som du själv lyfte fram) ha roligt tillsammans!! Fan vad jag är grym på att ge råd då! Framförallt när du inte bett om dem! ;) Ska jag tillägga att jag bara fabulerar en massa strunt när jag är trött? =) Hälsa Andreas å´ha en fortsatt skön lördag! Kram J

2008-04-05 @ 12:13:26
URL: http://www.shooot.blogg.se
Postat av: Johanna

Mysigt med käääärlken! Ha en mysig lördag! Själv sitter Staffan med olivia i knäet och sover.. Ser mys ut :) Kram på dig!!!!

2008-04-05 @ 15:52:29
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0