lite mer tid nu..

Imorse vaknade jag av att jag la foten i något äckligt... kallt o blött.. satte mig upp när jag fattade att det inte va en dröm. *ryys* Abbe hade spytt i sängen!!! Andra gången på ganska kort tid.. Sist jag bytte lakan i sängen gjorde han samma sak, jag bytte lakan i förrgår, nu gjorde han det igen!! Så vi fick byta.. igen..

Nu har jag lite mer tid att skriva, ville i förra inlägget bara visa vilka fina bilder vi tagit idag när vi va ute i gröna naturen! Så fint när allt grönskar.. usch va jag låter gammal, men det e faktiskt så! ;)

image724
Den här tog jag o blev så nöjd, visst ser det härligt o vårigt ut?

Vi blev så stolta över Abbe idag, han har varit så sjukt rädd för vatten innan men idag gick han ut o hämtade pinnar i vattnet. Först försiktigt sen vågligare o tuffare!

image725
Kolla in!! Han tyckte det va sååå roligt! Kom tillbaka me pinnen hela tiden o ville att den skulle bli kastad igen.
Jag längtar så mycket tills vi har egen trädgård, så han kan springa o springa o SPRINGA!! han älskar att utforska på egen hand, man riktigt ser vilken lycka det e för honom. Hans svans viftar o viftar! =)

Igårkväll blev det fina bilder på mina killar
image726
Tröttis..
image727 image728
De e så fina! o dessutom.. MINA! *hihi*

Köpte en ny korg/kruka till balkongen (på Plantagen igår) o en blomma i den. Det fick bli en söt fjäril också
image729 image730

Nu ikväll e det Bourne Identity, o den ska jag se.
Mitt knäppa jag har inte sett den utan sett sista filmen - Bourne Ultimatum, därefter tvåan Bourne Supremacy. Så nu ska jag då titta på FÖRSTA filmen. Knas... men iaf. Tror jag fick rätt ordning där? Aja, jag har iaf inte sett dem i rätt ordning. De andra två va SJUKT bra tycker jag så jag ser fram emot ettan ikväll.
Skulle först titta på Sanningens ögonblick som har säsongspremiär ikväll men när jag läste idagens tidning att det bara va bluff ville jag inte det mer.. inte lika skoj då ju.

Kolla in den här fina kommentaren jag fick av min mamma, man blir rörd för mindre *darrande läppen*

"Postat av: Mamma till världens sötaste flicka.

Min lilla prinsessa, jag blir så varm i kroppen av allt du skriver. Dina bilder (kanske inte dem jag är med på) och dina söta ord om allt och alla som står dej nära. Hade du skrivit en bok hade jag haft den på mitt sängbord, läst den lite då och då, Är det någon som kan göra mej glad och få mej att skratta så är det min gumma. Jag kan hålla med dej att det var längesedan vi hade en mamma-dotter dag, och jag njöt varenda sekund synd bara att tiden går så fort.
Men vi tar en ny snart igen, eller hur gumman. Hälsa till min goa svärson och lille Abbe !!! PUSS PUSS"


Hon e underbar helt enkelt!! Jag e lyckligt lottad som har en så fin mamma.. vet att inte alla har det här i världen. Hur ska jag uppnå det när jag själv blir (förhoppningsvis) mamma i framtiden? Det går bara inte.. men jag ska iaf ge det ett (massor) av ordentliga försök, jag har ju lärt mig av den bästa!!

image731
image732

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Vilka fina bilder du har tagit!!! Så underbart väder vi haft i helgen=) Och din mamma verkar vara en supermamma men du har nog inga problem med att själv bli det när det är din tur;)

Kramis

2008-04-20 @ 19:32:21
URL: http://mizzsofie.weblogg.se
Postat av: Mamma till världens sötaste flicka.

Ha, ha, du är helt underbar stumpan. Jag tror att du blir en supergo mammis och Andreas blir en jätte go pappis, jag längtar !!!!!!PUSS PUSS

2008-04-20 @ 19:45:40
Postat av: Sandra med Neo och Cornelia

Åhh, jag blir så rörd av inlägget från din älskade mamma! Tur att vi har dom, vi är så lyckligt lottade, du och jag, som har mammor som skulle göra allt för oss. Och du, picnic låter toppen! Jag jobbar halv dag på tisdag och hel på torsdag, annars är jag på! Sov sött vännen min!

2008-04-20 @ 22:23:40
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se
Postat av: Johanna

Håller med dom andra här, du kommer inte ha problem att bli en super mamma! :) Du verkar juh vara en super bra männsika så.. Fina bilder med! Rikgit våriga..*mys* Nu kallar sängen här! Fick tebax lite energi efter förra inlägget.. *skönt* Sov gott. Massa kramar!

2008-04-20 @ 23:56:30
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Sofie

Hallå gumman! är allt bra?! Jo, tentan kändes faktiskt helt okej.. så jag bara hoppas! :) jag är allt lite avis för att du snart är klar! och det åter ju inte helt fel att åka till Puerto Rico heller.. jag kan ju inte säga något annat än att jag är sjuukt avis! ;) Har snart läst fyra år... så den sista terminen känns okej..har ju bara så lite kvar..;) vet knappt om jag vill bli klar.. hehe..då måste man ju jobba..:P Ha det jättebra! Nu ska jag ta mig till tivoliparken och bara njuta i solen! :) kraam!

2008-04-21 @ 12:04:25
URL: http://bortsuddad.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi jaaa det stämmer bra! =) Kul att du kikade in, lite snålt med kommentarer ibland, men ack så kul. Roligt du tyckte jackan va fin!!! Kraaaaaaam

2008-04-21 @ 21:53:20
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi jaaa det stämmer bra! =) Kul att du kikade in, lite snålt med kommentarer ibland, men ack så kul. Roligt du tyckte jackan va fin!!! Kraaaaaaam

2008-04-21 @ 21:54:17
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0