maaaat

...jag ser mat överallt!!
Steker de inte pannkakor så luktar det munkar. Idag fick jag slänga en halv chokladkaka som stod i kylen med grädde. Andreas fick slänga smörgåstårtan, så vi fick lida båda, haha!
Magen kurrar fast jag ätit kvällsmat. Stekte två nötfärsbiffar med bara kryddor. Mer än halva tallriken med sallad, italiensk salladsmix + rårivna morötter + cocktailtomater. Ingen potatis eller pasta.
Det satt som handen i handsken..
Det är väl så bara för att jag VET att jag inte FÅR.
Det gjorde lite ont också när jag stoppade undan det feta tobleronet vi fått av Andreas föräldrar, tanken var att vi skulle hinna äta upp det innan idag men eftersom det är 400g så blev det svårt.. Sparar det, ååå...

Allt detta vatten också, jag gör ju inget annat än springer på hemlig huset..
Dags igen känner jag!

Imorgon börjar examensarbetet på allvar, ska till bibblan en sväng tänkte jag. Ska få tag på min lärare också så jag får bolla mina funderingar kring allt... hur jag ska få allt på papper vet i tusan!

Vet ni? Jag blir väckt på min första lediga dag (idag) efter praktiken av att de ringer därifrån och frågar om jag vill hoppa in o jobba på ons! JIPPI!! Lite cash.. i neeed some cash!!

Nä.. om jag skulle ta o gå me min extremt brunstiga hund igen, han piper o piper... o så piper han lite, men framförallt så piiiiiiper han så in i baljan!! *gaah*
"gungar" på allt som kommer i hans väg.. måste prata allvar me honom nu!!
;)


Myspace Icons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0