Nu jädrans!

... drar det igång me "drinkarna"!! Sitter här nu me en chokladdrink, låter godare än vad det är.. men endå inte så farligt! Det e kanske för att det e den första jag dricker,  efter några dagar står det antagligen mig upp i halsen!

Nu e praktiken avklarad o jag ska starta med examensarbetet, no shit.. Känner mig fortfarande inte 100 på VAD jag ska skriva om, hur ska detta gå? Eller ja.. jag vet ju egentligen men ah.. svårt att förklara!

igår va en lååååång dag, först blev jag hemskickad en timme tidigare på lördagskvällen pga feber o förkylning, kom väl i säng o så vid halv ett på natten, började sen kl 9 igen igår morse, sen hade jag 15 timmar framför mig. Det  gick bra men usch va trött jag va igårkväll!
Vi va på hembesök i Jönköping. Massa, massa, MASSA mat hela dagen, vågar knappt tänka på allt jag åt men jag tillät mig gotta eftersom det va sista dagen jag skulle få gotta på länge.. hehe.. alla dessa ursäkter!
Jag e lite fundersam om jag får ta mjölk i kaffet? Min mage kommer slå bakut annars, o kaffe måste jag ju bara ha!! Men eftersom jag inte får käka frukt o så så borde inte en skvätt mjölk heller va tillåten?
Jag ska iofs käka ett mål om dagen, utan potatis o pasta -bara kött+sallad.. eller fisk o fågel såklart.
Andreas förbjuder mig att äta hemma.. haha.. han kanske blir frestad då?

Nu till det hemska hemska som hänt..:
Stackars lilla fina Engla, hur kan man ha sådan otur att finnas på så fel plats vid så fel tillfälle?
Mina tankar är hos hennes familj, hur klarar man att överleva sitt barn? Går det? Jag skulle aldrig fixa det..
Som jag har följt i tidningar, nyheter och internet den här lilla flickan och så kommer detta fram! Kunde hon inte fått leva? Man önskar man kunde göra något...
Det finns inga ursäkter för 42-åringens hemska verk mer än att han är sjuk, sorgligt att han inte fått vård bakom lås och bom långt innan han blev ansvarig för alla dessa vedervärdiga handlingar.
För den den unga kvinnans familj i Falun måste det kännas skönt att den som mördade deras dotter/syster äntligen är fast! Även om det inte gör saken lättare..

Finner inga ord..
image707


Kommentarer
Postat av: camilla

Jodå här går det toppen! Har gått ner 2,5 kilo (mest vätska ju) än så länge. Men är ute o går MASSOR. Ska ner 10 kilo på 10 vekcor har jag tänkt mig :-) Får se hur det går

kramkram o lycka till!

2008-04-14 @ 11:18:20
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till med choklad drycken :) Borde oxå börja dricka sånt men väntar..Amningen står i vägen men den är så mysig så jag får vara tjock lite till hehe! :) O visst är det SJUKT det med Engla.. *gåshud*

2008-04-14 @ 15:25:11
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: miian

åhh lycka till med drinkarna ;)
Cambridge eller?
Borde ju en annan oxå testa...vad går en kur på nu förtiden?
Hoppas du haft en bra dag och vilat efter din hårda helg,och grattis till avslutad praktik!!!
kram

2008-04-14 @ 21:04:34
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0