Så lugnt, så lugnt..

Klockan är snart 22 och jag funderar redan på att decka i säng.. Ska jobba imorgon så just därför sitter jag här, en lördagskväll utan mannen min hemma.. Annars hade jag nog inte varit ensam, kanske hängt med Emma på fest, kanske grillat där älskling e o grillar, kanske åkt hem till mina föräldrar.. men nä, jag e hemma o gosar med världens bästa Albert! Jag sörjer inte direkt att jag ska jobba imorgon, har saknat jobbet lite.. det var längesedan jag va där! Saknar ungdomarna.. faktiskt. Dessutom är det veckans HEMSKASTE dag så jag kan lika gärna jobba o göra nytta, o pricken över i:et e att jag kan jävlas med dem som mår dåligt medans jag mår HAJ LAJF!
*moahahaha*
image759

Idag har jag beställt en ny plattång! Det var verkligen på tiden..
Den första och enda jag haft fick jag när jag tog studenten av mina föräldrar. Den använder jag än idag.. dock inte ALLS bra för håret men sånt fanns ju inte då (de som idag e bra för håret)
I fredags när jag varit hos frissan o hon plattat det till mig märker man så stor skillnad på håret, den plattången hon använder gör underverk!
Dessutom har Andreas berättat många gånger i helgen hur fin jag är i platt hår och att han nästan skulle kunna tänka sig att ge mig en plattång (eftersom jag tjatat läääänge) för att jag ska ha plattat oftare, haha!
Men så tänkte jag.. nä minsann, jag ska köpa mig en riktig plattång o vårda mitt hår. Så länge som jag har den är den värd vartenda krona. Plus att den är vårdande och gör mitt hår helt LOVELY!!
image760
Den här skönheten blev det! Åååh, jag kommer bli så vacker i håret!
Tanken är att håret ska växa ut nu för första gången på många år och ska det vara långt ska det också va kvalitè på håret, annars kan jag lika gärna klippa av, färga o mixtra som jag alltid gjort innan.
Den här kostar egentligen 895:- men jag betalar 525:- och det är ju faktiskt inte så farligt för en plattis som har de här finesserna!
Läs mer om den här

Nä, nu ska jag gulla lite med min Albert, sen plocka fram kläder till imorgon så jag får sova in i det längsta..
*snark*

Sov så gott vänner

image761
Tänk på det!!
*moahaha*
Evil meee...











Kommentarer
Postat av: från en som hamnade här...

Jag har den plattången, och den är kanonbra!=) Men det är aldrig vårdande att platta hår, så glöm inte att använda "heat protection spray" innan du plattar. Ett litet tips bara;)

2008-04-27 @ 08:12:42
Postat av: Anna

Nä.. antagligen e det inte vårdande i den bemärkelsen, men det är inte skadligt för håret som de gamla tängerna är. Tack för tipset iaf, beställde sådan heat protection också, det har jag nästan alltid använt när jag plattat håret.

/Anna

2008-04-27 @ 19:06:53
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0