skämten då?

Inte ett endaste April-skämt har jag hört/läst eller uppfattat.. kanske blivit lurad utan att ens veta om det? Det har iaf inte dykt upp något utom det vanliga.. så jag klarade nog dagen. Är annars e ganska lättlurad filur..

Imorgon är det praktik igen. Känner mig lite bättre nu men känner fortfarande att magen inte är riktigt 100% med mig.. Blir lätt utmattad och det smärtar imellanåt, ibland kommer de där vågorna av illamående som jag så väl känner igen. Usch, usch, usch... jag orkar inte med en gastroskopi igen. Tänk om bakterierna inte försvann riktigt sist? Iofs vet jag ju om efter det besöket att jag lider av kronisk magkatarr som antagligen alltid kommer besvära mig mer eller mindre, beroende på hur jag sköter mig (mat, stress etc) och hur jag har det runt mig. Men den här gången kändes det värre... får ta det som det kommer, vill inte va sjuk. Är ju mitt uppe i allt jag bara MÅSTE göra och som jag så gärna VILL göra!

Snart dags o sova, om jag nu kan.. Haft konstiga sovtider nu dessa sista dagarna. Inte kunnat sova riktigt på nätterna, sen har jag varit helt utmattad och sömnig på dagarna, när jag då lägger mig och försöker somna en stund så rycker min kropp till som om den alltid vill väcka mig när jag är såååå nära att somna in.. tröttsamt. När jag ska stiga upp är kroppen så trött att armar o ben är tyngre än vanligt.. Hoppas jag mår bättre imorgon!!

Sussa sött alla! Jag ska försöka iaf... ;-)

image664

Kommentarer
Postat av: josephine

Nej, det hade verkligen inte skadat om hon började göra sig förstådd nu! *haha* Det är så oerhört frustrerande att inte veta felet när ens barn gråter. Och som förälder kan man ju inte lämna över till någon annan heller ;)nån borde skriva en riktig bebismanual!! //J

2008-04-02 @ 10:33:09
URL: http://www.shooot.blogg.se
Postat av: Sandra med Cornelia och Neo

Hej vännen. Är allt bra? Grattis till sommarjobbet! Skönt! Tänkte se vad du gör imorgon, torsdag? Lust att ses en stund efter lunch? Kramis

2008-04-02 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0