12/2-08

Inte mer skola denna veckan, så skönt! Har så mkt att stå i så det gör absolut inget för min del.. ;-)

Skulle egentligen haft en redovisning på fredag men jag hade glömt att vi bokade fredagen till det i min grupp så jag har dubbelbokat mig. Vill inte lämna min goose-vovve själv på morgonen o sen bara låta svärföräldrarna komma o plocka upp honom utan att jag kan få säga hejdå o gosa extra me honom, sen ska jag va utan honom en hel vecka... det kommer göra ont i hjärtat!! Ska packa allt inför resan me sen ska vi åka till mina föräldrara på eftermiddagen/kvällen o sova där, på lördagsmorgon vid 4 bär det av mot en veckas skidåkning *yeeehhaaa*
Stackars Abbe kommer va helt förvirrad, först ska han åka bil ända till Malmö me svärföräldrarna o deras hund - han som verkligen hatar att åka bil, blir åksjuk o kräks. Sen ska han bo hos Andreas farmor o farfar över natten, sen ska svärföräldrarna hämta honom igen o ha honom resten av veckan... förvirrad kommer han va. Men bortskämd, hihi! Han kanske rent av e en tunna när han kommer hem, familjen Nilsson-Olsson tycker nämligen mycket om Albert o skämmer bort honom en hel del, känns verkligen som han e i tryggast förvar hos dem! (efter oss då,, hihi)

Tack för att ni ställer upp!! Guld värt...

Har handlat garn idag, myspys! Gick o drömde i affären hur länge som helst... vill så mkt. Men nu e ett nytt projekt igång o det ska bli spännande o se hur det artar sig! Jag visar upp här då... om jag blir nöjd vill säga! hehe...

Imorgon ska jag till läkare, inte vilken läkare som helst... en läkare som kvinnor inte tycker om o gå till! örk...

Natti när ni ska sussa

zwani.com myspace graphic comments

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till hos läkaren, trots det inte är roligt att gå till just den där sortens..men det är bra att dom finns :) Nu borde jag gå o lägga mig.. *tittar på klockan* ZzzZzzz

2008-02-13 @ 01:31:23
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0