3 dagar kvar...

Träffade en annan hundägare när jag va ute me abbe nu på morgonen, han berättade att hans hund tyvärr gått bort.. han va så ledsen, den gamle mannen. Han hade en tax som också hette Abbe.. det va det värsta han han hade varit med om. Usch, tur att min Abbe bara är 2 år och om allt går som det ska kommer vi ha honom många år hos oss framöver. Träffade en annan gubbe som haft samma ras som Abbe e, vovven hade blivit 19 år!!! De små hundarna blir äldre... än de stora alltså.

Så dryg jag e me mig Albert... aja, min blogg, mina ord.

Stackars pappa är inte bättre i ryggen så nu är det bara vi ungar som ska åka skidor, jag, andreas o mina bröder. Det blir High Life!! ;-) Hoppas inte jag får mer ont i ryggen jag me... skröppliga familjen, haha!

Väntar samtal idag, från en av de alla praktikplatser jag ringt! Hoppas hoppas... de behöver nämligen timvik + sommarvik + tillvidare så jag hade så gärna velat få in tassen där! Håll tummar o tår för mig..

Hur ser förresten er Alla Hjärtans Dag ut imorgon? Jag ska handla klart till mitt hjärta idag, inget speciellt ... men en tanke bakom. Ska laga god mat me o mysa. Fast vi har alltid mysigt så ibland e det svårt att få den där känslan att det e något extra. Vi har tända ljus varje kväll, sitter alltid ihop o äter god mat, kramas o pussas varje dag också.. aja.. Alla Hjärtans e en gullig dag, inte bara för kärlekspar, man får inte glömma vänner o familj o alla man håller kär!! ;-)

image506


Skulle länka en jättemysig låt här, när jag hör den tänker jag bara på min A, men fattar inte hur man gör... suck...ngn som kan hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint du gjort med alla hjärtan! Satt här o skratta precis angående det du skrev :) Stackars dig..Staffan var elak! Sån tuffe kille kan jag tänka mig...Ohh jag kommer så ihåg hur kär man blev när man väl blev kär i den åldern *ler* Tur du gick vidare ;) hihihihi.... Snart dax för resan..Härligt! Kraaaaaam

2008-02-13 @ 14:09:01
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0