Back in B!

Nu e jag hemkommen, mör i kroppen men massa energi i skallen!! Frisk luft en hel vecka tar ut sin rätt på kroppen... hihi, skönt har det varit!

Första dagen va det strålande sol, perfekt snö i backen o lagom temp, underbar skidåkning! Blev kvällsåk me, vackra bilder tog jag också men de har jag inte lagt in än så det får ni vänta med. Sen har det varit upp o ner me vädret, OK men inte toppen direkt. Ena dagen va det plusgrader o helt uppkört i backen, inte så lätt o åka då.. Sen blev det minusgrader på tövädret o backarna va rena isbanan!! TJOOHOOO va man flyger fram, inte heller lika skoj.. Fan va jag låter neggig... aja, vi har haft supermysigt o det har varit skoj o åka skidor!
Andreas som bara åkt bräda innan tyckte det va mycket roligare me skidor, vill aldrig gå tillbaka till bräda igen.. Han va grym, mycket imponerad av Andreas, duktig min man!!
;-)

Vilken storm som drog fram över landet igår kväll/natt.. typiskt när man har sådär 10 timmar i bilen. Stackars pappa, helt slut efter färden hem.. ingen rolig bilfärd!

Nu på morgonen har vi hämtat vår Albert hos svärföräldrarna.. Åååh va jag har saknat honom!!! Han blev så lycklig över att se oss, han studsade fram som en boll o pussade på oss massor. Nu går han här o luktar på vår packning, luktar andra hundar... mamma o pappas hundar, han kanske e svartis?? hihi... min plutt!

Nu har jag inte tid me detta mer, skönt o va hemma igen!
image531


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Välkommen hem min vän!!
Vi syns på tisdag, då vi båda har en del att prata om..hihi
Kram

2008-02-23 @ 12:33:54
Postat av: Sandra med Cornelia och Neo

Härliga snö-bilder! Ser underbart ut! Välkommen hem vännen! Tid att ses i veckan kanske? Kramis

2008-02-24 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0