De små VIRRVARREN

Att jag inte bara slutar hälsa på folk, även om jag känner dem, det kan va så att jag e sen som fan i skallen o fattar först efter att att det inte alls e den jag trodde! Japp.. idag gjorde jag det!
Gick me Abbe.. förbi kommer en bil som ser exakt ut som en väns bil o jag kollar lite extra, i bilen sitter hennes sambo, så jag vinkar.. han vinkar inte tillbaka fast han stannat o ska vända bilen så jag stannar också o vinkar extra för att han ska se mig riktigt, plötsligt ler han från öra till öra o vinkar, jag ler tillbaka o går vidare. När jag stannar lite längre bort ser jag att han parkerat bilen o går in i ett hus där, de e inte alls han... o inte alls deras bil... hm.. typiskt mig!! Så.. idag skaffade jag mig en liten vän på rundan me Abbe!

Hela förmiddagen har jag lekt med Lizette, Hampus & Hannes på Andy`s lekland! så roligt att plocka fram barnet i sig o leka så det kittlar i magen. Åkte rutchkana, lekte i bollhav, hoppa studsmatta, sköt me bollkanon o klättrade! sen fikade vi me..
Det va jättemysigt o träffa dem, kan inte fatta att de vuxit så! De bode ju lite hemma hos mig när de va nyfödda, dem o lizette. I min lille etta bodde vi fyra, mysigt men trångt..

image483 image484
image485
Så söta o fina, Lizette klär dem som små modeller, Armani, Polo Sport etc.. Så söta!! DC skor..

Nu måste jag bruka lite allvar me personliga brev o ansökningar!! hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0