Ekenabben

Helt otroligt vad vädret kan påverka en, inte bara till det sämre när det är grått o trist utan också till det BÄTTRE (viktigt att betona de bra sakerna också!!) när solen e framme o ger en vårkänslor!!!
Jag och mina killar åkte ut till Ekenabben och gick en runda, så mysigt! Solen va varm och jag fick nästan ångest när vi va på väg mot bilen igen, vill ju ta vara på alla fina stunder utomhus som möjligt.
image499
Albert var helt extas, miljoner dofter och så härligt! Ville släppa honom lös men det var så många som gick i skogen, både med och utan hund och man vet ju aldrig om man stöter på ngn som e rädd, Albert e ju inte den som håller tillbaka sin glädje över att hälsa på nytt folk =)
Han hade sitt 5 meters-koppel på han kunde springa en hel del ändå!

Igår umgicks vi med goda vänner, köpte "planka" o mumsade i oss, smaskens!
Sen va man ju så mätt o trett att man inte va sugen på mer än att slappa i soffan. Blev en tidig kväll igår, hemma redan halv tolv. Just med detta paret brukar tiden springa iväg o vi brukar va betydligt senare hem än så men.. igår blev vi alla sega. Trevligt va det ändå o desstu bättre mår vi idag! ;-)

Om 5 dagar åker vi till Sälen, ska bli underbart! Eller det hoppas jag iaf.. Har fått mer ont i min rygg, höft o ben nu.. det blir värre o värre tycker jag. Jävla diskbråck!! Kommer väl aldrig bli fri från det.. vill inte att de ska in o rota i ryggraden heller, känns inte speciellt tryggt. Så det här me skidor... sa till Andreas idag att jag ska åka vare sig jag har ont eller ej, fast det e lättare sagt än gjort eftersom jag sist blev helt förlamad i min högra sida, då kan det ju göra så ont det vill för upp på skidorna kommer jag inte då. Hade blivit väldigt besviken om jag inte kan åka. Pappsen har fått ryggskott me till råga på allt.. man kan bara skratta! Typiskt när vi ska va så aktiva!
Hoppas iaf på mycket snö, solsken i pisten, rosiga kinder, after ski, bastu, kramsnö som knarrar när man pulsar fram i den! Längtar...

Hoppas ni får en bra vecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att komma iväg..Att åka skidor är inte min grej, men vi ska faktist iväg ngn gång för Staffan han gillar juh det..Lite får man ju ställa upp :) Jasså du har varit kär i han, hehe roligt! Världen är verkligen liten. Nu ska jag kopiera din text o skirva i min kära blogg :) Trevlig kväll.... kram

2008-02-10 @ 22:25:43
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0