"hon e så liten...

....så hon är den sista som känner att det börjat regna"
Någon som möjligtvis tycker att den kommentaren passar till mig? Jag skulle gissa att min klass instämmer...inte sant?
image563
Ännu en onödig dag (känns det som) i malmö, en föreläsning som endast varit upprepning - som de flesta andra. Frågan är om jag ska åka dit imorgon? Verkar va många som hoppar över morgondagens korta upprepning, det vill jag också..

ååå.. kan inte skolan va slut snart??

Förresten, idag kom min favorit tidning ut, två gånger om året kutar jag till pressbyrån o köper "Easy Fashion", så jäkla bra o massa enkla kläder att sy, accessoarer att pyssla me etc!
Ska lägga mig på soffan me nya tidningen o en kopp kaffe under goa filten..


Hej o så

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taaaack för att du hejar på henne! eller mig! Hehe... Jag hejar på dig att du ska fixa skolan elegant..är så avundsjuk på er som kan kämpa så. Jag själv är skoltrött fast jag inte pluggat sen gymnasiet. Vill med ha utbildning men det kommer nog aldrig hända. Men men under kan juh ske ;) Nu ska jag laga mat. Kram

2008-02-26 @ 17:30:06
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0