Hur e det möjligt?

Laddade som tusan hade jag och älskling kurrat in oss i soffan igår kväll för nya serien Private Practice ´som hade premiär. Eftersom vi båda e STORA fan av Grey`s Anatomy så skulle vi ju självklart följa Addison o hennes nya serie.. men vilken BESVIKELSE!! Gaaah...
Hur är det möjligt att man från en serie till en annan bli så kass skådis? Flera gånger suckade vi o funderade om det verkligen va värt att titta klart. Vi blev inte tagna en enda gång av någon scen i serien, allt som hände kände tillgjort o konstlat.. nä.. WHY?? Jag gillade ju Addison så mycket!!
image574

Fredagar e så härliga! Dessutom är jag ledig.
Ska gå en sväng på stan, gå inom bolaget o köpa ett gott vin till ikväll och lulla genom affärer alldeles själv i min egen takt o bara njuta, LOVELY!!
Det blir lugnt ikväll men imorgon e det fest me tjejerna, undra vart vi ska förfesta? Vet bara att vi ska träffas o sen ut.. Ska bli skoj! =)
Vad ska jag då ha på mig? De DÄR måste jag ju ta tag i..

Nu ska jag färga håret, det ska bli riktigt mörkt nu igen, kan inte stå emot...
Myspace Icons

Kommentarer
Postat av: Emma

åå vad roligt, hoppas innerligt att vi ses ute :D
Det var ju sjukt längesen och jag kommer ihåg att vi har väöldigt roligt när vi träffas hihi!
Ni kan väl komma till banken och träffa oss mammor hihi =)
kramis

2008-02-29 @ 18:26:06
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: johanna

Verkar som alla ska ut imorgon, längtar till den dagen då jag oxå kan ut o svirra! men vem vet jag kanske ligger och krystar när du sitter o skålar! ;) Ha en mysig fredag.. Kram

2008-02-29 @ 18:46:59
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0