Hur ska man hinna allt?

Tiden man pluggar e man fan ingen trevlig människa, man får ta mycket skit o mycket är tufft o kämpigt..
Ibland känns det som man kämpar förgäves... längtar så tills detta är slut.
Allt vilar på ens egna axlar, ingen hjälp får man från skola o lärare.. man lånar pengar och betalar för en utbildning men inget... absolut INGET mer får man, vill man ha något får man slå sig fram o kämpa så in i baljan!

Fått skäll av en lärare idag, känns inte bra... Frågade redan innan den här kursen satte igång om det var OK att jag åkte iväg v 8, annars fick jag boka om resan. Det va OK och jag gav klartecken till familjen o sambo. Idag ringde han och skällde för att jag bara "åker iväg sådär", försökte förklara att jag faktiskt frågat om det gick bra men han tyckte att jag skulle kollat schemat nu precis innan så om det var ngn redovisning skulle jag kontakta honom igen för då skulle han inte godkänna det, hur går det ihop? Man kan liksom inte avboka en resa sådär 3 dagar innan!!
Blir frustrerad...

Tydligen ska vi ha ett "snack" (som han uttryckte det) när jag kommer tillbaka igen eftersom han tycker det varit strul i vår grupp... hm... va fan?? HATAR SKOLAN!!
Blir man automatiskt dum i päran för att man e lärare? Hur blev det med vuxenstudie? Fattar noll... O vill inte ha detta i tankarna nu när jag ska njuta av en veckas semester med världens BÄSTA människor..
Så därför... SKITER JAG I DET NU!!!!

Strax kommer Abbes "farmor o farfar" o hämtar honom, min lille skatt... tur att mamma o pappas vovvar e me så jag inte helt blir utan kel.. fast ingen vovve e som just MIN ALBERT!
Hur ska jag någonsin kunna resa från mina framtida barn om jag e såhär blödig när det gäller min hund?!

Åh.. har härliga känslor i magen, ska bli så mysigt denna veckan.. Båda mina roliga bröder, mina goa föräldrar o min fina Andreas på en o samma gång! Kan det bli bättre?

Ha en super vecka här hemma alla ni som läser, det ska jag ha! =)

image527
Kommer sakna dej så lillen...

image528 
image529
image530


Kommentarer
Postat av: Lisa

lilebror din..*sååå fin*

2008-02-24 @ 08:33:25
URL: http://turbobasil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0