I en annan del av Köping

Snart börjar "I en annan del av köping" o jag tycker det ska bli såå kul att en ny säsong startar!! De e ju så underbara! Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det är hemskt att de filmar ett gäng handikappade människor i deras vardag eller helt OK? På ett sätt är det hemskt att man har så roligt på andras bekostnad men å andra sidan kan man ju stänga in ett gäng "vanliga" människor i ett hus i 100 dagar o skratta åt dem me så varför skulle det vara ngn skillnad? Om jag ska va riktigt ärlig tycker jag fan att de i köping e 100 gånger mer "nomala" än de knastarna som stigit in i BigBrotherhuset ALLA omgångar!!

åååh, nu börjar det!!
image480

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0