lekdags

Nu e det fältuppg som gäller, vilket betyder att vi i veckan ska göra ett grupparbete som ska innehålla en undersökning - genom intervjuer på stan så håll i er om ni e ute o trampar i Kristianstad!! =)

Igår va en späckad dag, först skola hela dagen sen lagom i Kristianstad igen för att ta cykeln (trodde jag) o cykla till Yogan. Jag satte cykelnyckeln i låset o knäck så satt halva nyckeln i låset, resten i knippan.. Jäkla skit! jag behöver ju cykeln.. aja, började gå o svängde inom Claes Olsson för att köpa ett nytt lås sen gick jag till Yogan. Det va jätteskönt att få slappna av där.. man blir verkligen avslappnad.. De fysiska bitarna e tuffare än man tror o det känns minsann lite i magen idag. Vi gjorde en ny övning som verkligen kändes helknas o inte alls avslappnande om jag får säga mitt. Lejonet - sitta på knä, sätta i handlatorna i golvet (mellan knäna) o vända dem så att fingrarna pekar in mellan knäna.. Hänga med huvudet ner mot bröstet o genom en inandning vrida upp huvudet o titta i taket, samtidigt stränga ut tungan så långt det går mot hakan o andas ut så tungt som möjligt o säga "aaaaahh" hm.. Tur jag går ensam så jag inte har nån av mina vänner me mig.. hade haft lite svårt att hålla mig då antar jag.

En annan övning va jättemysig däremot, nersläckt i lokalen med ett eget ljus framför sig, koncentrera sig på veken i lågan.. faktiskt skönare än jag kunde tänka mig! Aja...

Igårkväll när jag hade tandborsten i munnen ringde en gammal go vän till mig! Inte pratat på länge, hon ville att jag skulle följa med till Andy`s lekland idag me henne & hennes två pojkar! JIIPPPIII!! =)
Jag som lovat mig själv att gå till bibblan o kopiera upp ansökningar, betyg, intyg etc men det får nog vänta några timmar. Jag som älskar att leka plus att jag tycker det ska bli så jäkla skoj o träffa dem!

2:a veckan har startat... still no cigg!

image481image482

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0