Lite bättre...

Känns lite bättre idag, men inte 100 ändå.. skummis-Anna!!

Sitter med sista arbetet till MAH, känns bra att få iväg det.. trots att det känns som jag sen har en komplettering som väntar efter det! *optimist..? not*
Skickade precis iväg det till en klasskompis som skulle räka orden eftersom mitt kassa program inte har den möjligheten, stenålders... minst 5 000 ord o jag har ..*trumvirvel*
5657 ord!!!! =)

Idag ska jag klippa mig, egentligen inte råd men måste.. bara växer o växer o ska man låta det vara lite längre vill jag har kvalite också, ska det va tunnslitet kan jag lika gärna bli korthårig igen.
Eftersom mina lockar kommer fram mer när jag klipper upp det plus att jag vill ha lite mer frisyr såsom lugg ex, gillar busigt hår o den rockiga stilen så har jag kommit fram till den här frisyren:
image553
Så vacker tjej!! O sååå najsig frisyr!! Hoppas jag blir nöjd... man blir lite mesig när man låtit håret växa en bit.

Halv fem ska jag på Yoga, ska bli skönt. Hoppas inte jag halvsvimmar idag me, blev helt yr sist, hua - obehagligt.

Ska försöka hinna handla efter det.. det blir sent.. har en till uppgift jag måste ta tag i också!!
Måste fortsätta nu, ha en fortsatt fin dag!!

image554

Kommentarer
Postat av: Linnéa

snygg frissa, klipp den!!!

2008-02-25 @ 16:21:44
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0