Lite ljusare framöver

Fick ett efterlängtat samtal idag, från en av praktikplatserna jag sökt till, o jag fick praktik, ÄNTLIGEN!
 
Utredningshemmet i Hässleholm
Det ska bli så grymt intressant, hoppas bara jag trivs där o att de trivs me mig så man kan fortsätta o kanske kan få jobb i framtiden! Det verkar va precis ett sådant ställe som jag vill jobba på.
Flickor o pojkar mellan 13-17 år. Sluten avdelning. Blandad problematik men ganska tung sådan, bla missbruk o kriminalitet.
Min handledare som jag pratade med nu ikväll ville att jag skulle komma och hälsa på imorgon o se vad jag tycker eftersom inte alla orkar jobba med just sånt här, kan ju påverka en ganska starkt.
Otroligt intresserad o ivrig nu, vill börja helst imorgon!! =)
Lite pirrigt... ska hälsa på där imorgon... Hoppas jag ger ett bra första intryck!

Nu har jag precis varit o solat en stund, blir inte så ofta så när det väl blir av njuter jag som tusan. Så varmt o gott!

Ojoj, Andreas funderar på att slänga datasladden nu, tycker jag blivit "bloggoholik" haha

Duschdags..

image507

image508

image509
Sånt mysigt dusch- (regn) munstycke (eller vad man ska kalla det) o den vackra stjärnhimmeln skulle jag vilja ha i vårt framtida drömhus!! Snacka om avslappning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0